Pasient Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Med mindre man ikke skal på ape-fylla sammen med resten av byen, så er råning det eneste og gjøre på en lørdagskveld her. Ganske så fantastisk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tja. Er du personlig overbevist kristen? NEI! Julen har ikke noe med kristendommen å gjøre/ kristendommen har ikke noe med julen å gjøre. Jeg synes bare det blir tåpelig å bruke produkter/ varer som forbindes med julen før julen faktisk er her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tidenes dummeste deltager på Vil Du Bli Millionær nå! Men faen så søt! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Blir han/ hun milionær tror du? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tja. Er du personlig overbevist kristen? NEI! Julen har ikke noe med kristendommen å gjøre/ kristendommen har ikke noe med julen å gjøre. Jeg synes bare det blir tåpelig å bruke produkter/ varer som forbindes med julen før julen faktisk er her. Støttes. Jeg boikotter julebrus/julemarsipan/whatever fram til 1 desember. Juleprodukter nytes i perioden 1 - 31 desember (og litt ut på nyåret) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jettajetta. Im bored. D: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Tidenes dummeste deltager på Vil Du Bli Millionær nå! Men faen så søt! Smaken er som baken skjønner jeg. Hun går ikke under søt i min verden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Blir han/ hun milionær tror du? Nei, tror ikke det. Ho har kommet til 80.000 nå og ho kommer neste gang igjen Vi får se! Tidenes dummeste deltager på Vil Du Bli Millionær nå! Men faen så søt! Smaken er som baken skjønner jeg. Hun går ikke under søt i min verden. Gi meg bilde av en søt jente. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Veldig søt, veldig søt, absolutt godkjent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 hadde forventet et bilde av Datasmurf egentlig. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 LC er ikke bra nok for deg altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Nå forventet jeg at du la ut sjur istede for en søt jente(lc er søt liten pike hun) Men hadde vært mer gøyalt om du valgte Datasmurf. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er mulig, men da hadde det jo ikke blitt en søt pike Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Setter latter over fakta anyday Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg og en venninne fikk rumpa til Norgesmester i klatring i ansiktet i dag! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Den kvinnelige eller mannlige utgaven? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Heter det ikke ei venninne? Siden det er hunkjønn. Endret 8. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ei/en venninne. UTEN d. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg og en venninne fikk rumpa til Norgesmester i klatring i ansiktet i dag! Intellesting.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg