chokke Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tja. Er du personlig overbevist kristen? Hvis ikke, forklar hvorfor du feirer jul. Eller enda bedre, om du er det må du og gjøre det. Åh åh åh. Nå har du satt igang ateistmaskinene. Nå kommer de snart trampende en etter en og beskylder deg for å være en tulling som tror jula har noe med kristendom og du blir lasset på med blablabla jol og blabla feiring og blabla religion suger. a julebrus a day. keeps the doctor away A julebrus a day keeps the stomach at bay . Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 *Tvilhode på fredagen* Vil ikke at det blir lørdag...lørdag etterfulges nemlig av søndag, som etterfulges av MANDAG! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Julebrus skal drikkes så fort det finnes i butikken. a julebrus a day. keeps the doctor away Endelig noen som har skjønt det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Researchers have discovered a new way to make a type of synthetic diamond - from tequila. Researchers at the University of Nueva Leon near Monterrey in Mexico found that when the Mexican spirit is heated under pressure, it produces diamond structures, which are able to conduct electricity. The crystals, used to make diamond film, have previously been made from a number of different chemicals, often including nitrogen. However, the experiment is believed to be the first time that researchers have proved that any type of alcohol can be used to produce synthetic diamond. Diamond film is tougher than silicon, so it could be useful for devices that must operate at high temperatures or under other harsh conditions. However, diamond films are expensive and difficult to make. Now, researchers from Mexico have shown that the crystals can be created by heating the country’s national drink. For the experiment, the researchers heated 80% proof ‘tequila blanco’, which has a short aging process and is bottled soon after distillation, in a low-pressure chamber. The drink formed into crystals which tests later confirmed had a diamond structure and were able to conduct electricity. http://www.impactlab.com/2008/06/19/scient...s-from-tequila/ GIEF1!!!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Åh åh åh. Nå har du satt igang ateistmaskinene. Nå kommer de snart trampende en etter en og beskylder deg for å være en tulling som tror jula har noe med kristendom og du blir lasset på med blablabla jol og blabla feiring og blabla religion suger.Personlig er jeg ateist selv. Og jeg vet både julas opphav, den kristne julas opphav, og sist men ikke minst, den julen vi feirer nå er jeg en av alt for få som har godtatt og tatt inn over meg. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Åh åh åh. Nå har du satt igang ateistmaskinene. Nå kommer de snart trampende en etter en og beskylder deg for å være en tulling som tror jula har noe med kristendom og du blir lasset på med blablabla jol og blabla feiring og blabla religion suger. For sent, gitt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg personlig feirer jul pga tradisjon. Ikke pga religion eller noe slikt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Personlig er jeg ateist selv. Og jeg vet både julas opphav, den kristne julas opphav, og sist men ikke minst, den julen vi feirer nå er jeg en av alt for få som har godtatt og tatt inn over meg. Men du nevnte kristendom og jul i samme setning, du må på korset kvinne! For sent, gitt. Antyder du til meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Ah, godt å sove fra halv tre til halv elleve. Maks vrak i ryggen etter i dag, men det var verdt det. Er faen så digg å filme, jeg elsker det Drømmer om å starte eget selskap med noen av folka fra skolen når vi har fått tatt bachelorene våre. Og endelig har filmene mine kommet Alle unntatt den første, skal jeg klage til Play eller Posten? edit: Programvare, ditto. Og nytter ikke å komme med ideer om å gjøre noe nytt, som å reise bort eller noe sånt, det blånekter jeg og minstesøss på. Jula skal feires hjemme på Orkanger og vi skal spise det samme vi alltid har spist, gjøre det vi alltid har gjort og jeg skal være nisse. Alt annet blir feil. Endret 7. november 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Enig i at juletradisjoner ikke skal eksperimenteres med. Jeg skal sååå kjøpe meg Midi Controller til laptoppen snart . Skal bli noe ut av meg og vet du. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) *Tvilhode på fredagen* Vil ikke at det blir lørdag...lørdag etterfulges nemlig av søndag, som etterfulges av MANDAG! Herregud, har den tankegangen selv. Må lære meg å leve i nuet. Kjøpte en julenissesjokolade i butikken i dag, og spiller "nå er det jul igjen" jevnlig. Kapitalistjula er i gang! Endret 7. november 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg er så evig glad for helg nå, skal bare sove og se film. Skakke bevege meg utendørs at all, i alle fall ikke så lenge det hagler Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg fikk opp øynene for anime denne uka, så det blir 17 episoder Death Note og så mange episoder av Monster som jeg orker mellom lesinga. Har ikke sett særlig film på en stund. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skal si jeg var heldig i dag som SÅVIDT nådde toget siden det var 6 min forsinket! Hater å stresse, spesielt når jeg er halvveis til byen med buss og ser at klokka tikker inn på 19.45 (toget gikk 19.50). Har ikke vært så glad på lenge Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 For en vanvittig lite produktiv fredag. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tja. Er du personlig overbevist kristen? Hvis ikke, forklar hvorfor du feirer jul. Eller enda bedre, om du er det må du og gjøre det. Når en helligdag aksepteres av en regjering så er det en sekulær dag, og må feires uavhengig av religion. Jeg vil ikke gi gaver, men jeg må. =D Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Herlig digg 19-årsdag til en kompis i kveld! Har storkost meg Nå må jeg opp på jobb klokken 11 i morgen. Det sux.... Lenge leve fyllaposting God natt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Oooookeeei... x] Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Tja. Er du personlig overbevist kristen? Hvis ikke, forklar hvorfor du feirer jul. Eller enda bedre, om du er det må du og gjøre det. Når en helligdag aksepteres av en regjering så er det en sekulær dag, og må feires uavhengig av religion. Jeg vil ikke gi gaver, men jeg må. =D Jeg kjenner en del folk som er i Jehovas Vitne (vet ikke hva som er forskjellen på det og andre kristne)... de feirer ikke jul i det hele tatt Endret 8. november 2008 av The_Unforgiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg