b-real Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 You go girl. Hold bare ut du... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Takk takk. Jeg føler jeg går inn i en rimeligere og mer tannkjøttvennlig fremtid. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 God fredagskveld i kafeen. Ikke ofte jeg er innom, men må ha litt avveksling også. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Åh, vidunderlig med julebrus. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Huff. Far Cry II skuffer meg. :\ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har lyst å reise til Cuba, høre på dette live, røyke havannasigar, knulle horer og leve livet i sus og dus. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Huff. Far Cry II skuffer meg. :\ Far Cry II skuffer meg og. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Huff. Far Cry II skuffer meg. :\ Far Cry II skuffer meg og. Rart at det i det hele tatt heter Far Cry II. Har jo ikke noen sammenheng med det første spillet. Tror jeg rater det 3/6 sånn som det er nå. Veldig monotont. Grafikken og spillverdenen i seg selv er det jo ikke noe å utsette på, men det kunne vært så mye mer. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Åh, vidunderlig med julebrus. Men ikke før det faktisk er jul... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Rart at det i det hele tatt heter Far Cry II. Har jo ikke noen sammenheng med det første spillet. Tror jeg rater det 3/6 sånn som det er nå. Veldig monotont. Grafikken og spillverdenen i seg selv er det jo ikke noe å utsette på, men det kunne vært så mye mer. Navnet har jeg ikke store problemer med. Tenker ikke på Far Cry i det hele tatt når jeg tenker på Far Cry II. Blir som å lage Command & Conquer: Renegade, det er jo ikke C&C i det hele tatt Det er direkte irriterende å ikke ha mulighet til å passere gjennom vaktpostene du fjernet for et halvt minutt siden uten å bruke 20 minutter på det. Fniz. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Åh, vidunderlig med julebrus. Men ikke før det faktisk er jul... Kapitalistjulen er jo nesten halvferdig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg snakker om den ekte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Kapitalistjulen er det dere ser på som den ekte julen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du får gjerne forklare den påstanden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tja. Er du personlig overbevist kristen? Hvis ikke, forklar hvorfor du feirer jul. Eller enda bedre, om du er det må du og gjøre det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Julebrus skal drikkes så fort det finnes i butikken. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg likte ikke slutten på den historien. :/ Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Julebrus skal drikkes så fort det finnes i butikken. a julebrus a day. keeps the doctor away Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Tja. Er du personlig overbevist kristen? Hvis ikke, forklar hvorfor du feirer jul. Eller enda bedre, om du er det må du og gjøre det. Eller personlig overbevist hedning ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg