Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Waaaaah! Buksen min er svart og rosa! Den skulle være svart og hvit! AAAAH. :-| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Waaaaah! Buksen min er svart og rosa! Den skulle være svart og hvit! AAAAH. :-| Phail. Trodde kvinner kunne vaske klær jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Si det til MAMMA. Herreguud. Det verste er at den er skikkelig pastell og. Jeg må kjøpe tekstilfarge i dag. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 10hi! Hvem er det som har kjøpt seg ny rosa genser da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg er den eneste som har shoppet klær i det siste, og ingenting av det har vært i nærheten av rosa. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Helse og sosial + fjortissjenter som prøver å løfte ei sykehus-seng opp ei trap = lol = win. PIX? Visste det var noe jeg hadde glemt. =( Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Rødt da? Nevnte jeg at jeg har opprettet blogg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ikke rødt heller, tror jeg. Bare frustrerende, dette her. Vurdert å gjøre noe mer fancy med linken, Nikka? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Waaaaah! Buksen min er svart og rosa! Den skulle være svart og hvit! AAAAH. :-| Whaat? .. jeg leste "busken min er svart og rosa" jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Gjorde faen meg jeg også! xD! Neeei! Nå er det snart på tide å dra hjem og slacke i 2 dager kjenner jeg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hihi!Fitte.. ..hihi knis.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hihi!Fitte.. ..hihi knis.. Jeg tror nok hun fniser fordi hun kjenner forfatterene. Jeg har bestilt mitt eksemplar. Gleeeeder meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 "IDA ER MEDLEM av partiet Rødt og student, mens Maren for tida er arbeidssøkende." O lord, det er så stereotypisk at det gjør vondt. xD Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 "IDA ER MEDLEM av partiet Rødt og student, mens Maren for tida er arbeidssøkende."O lord, det er så stereotypisk at det gjør vondt. xD "MAREN OG IDA møttes på Steinerskolen i Moss." (...) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hihi!Fitte.. ..hihi knis.. Jeg tror nok hun fniser fordi hun kjenner forfatterene. Jeg har bestilt mitt eksemplar. Gleeeeder meg. Jeg óg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Dette her er visst ikke dagen for gode nyheter. En kompis av meg som bor i Danmark ble dumpet av damen sin gjennom syv år. :\ Uten noen spesiell grunn, tilogmed. Hun sa, ordrett: "Det er ikke det at jeg ikke elsker deg, dette bare funker ikke". Det kom HELT ut av det blå. ._. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Vurdert å gjøre noe mer fancy med linken, Nikka? Fancy? Som hva da, Eplefe? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 I forigårs lagde hun romantisk middag og arrangerte kosekveld. I dag, dette. o.O Vurdert å gjøre noe mer fancy med linken, Nikka? Fancy? Som hva da, Eplefe? Som å ikke bare lime den inn, men legge den inn med teksten "blogg" elns? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg