Kexxy er sexxy! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det der er noe av det bedre jeg har sett på lenge egentlig FPS: Tror heller at det er du som er i den alderskategorien Ja, der tok du meg. x] Pendler mellom sortland og bø bare for å lage jævel i skibsgården. :3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skal være på jobb til 17:30 jeg..føles som en eeeeeeeevigheeeeeeeet til. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Helse og sosial + fjortissjenter som prøver å løfte ei sykehus-seng opp ei trap = lol = win. Endret 7. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Helse og sosial + fjortissjenter som prøver å løfte ei sykehus-seng opp ei trap = lol = win. PIX? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Huff.. så nettopp en jente jeg var småforelska i lanke exen sin -.- skaper vonde VIBES i kroppen! noen som kan gi meg en E-klem? "en stor bjørne-klem" Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Herregud, jeg får alt for lite søvn når de driver på med... Hva nå enn de driver på med i naboleiligheten av bygging og sånn. Sovner klokken fem, blir vekket klokken åtte av en borrelyd som høres ut som om den er direkte i kraniet mitt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Noen som har tips til hvordan jeg trygt kan transportere en xbox 360, et par spill og en 19" lcd skjerm hjem på tog? Tenker på å pakke hele stasen i en stor bægg og demper med div klær! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Xboxen og spillene kan du lett ha i en stor pose, skjermen er jeg mer usikker på. Endret 7. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Pleier å pakke ned boxen i eska si, sammen med alle kablene! Men ja, blir stress å få skjermen trygt hjem, har ikke eska til den. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg pleide å ha med meg 22" skjermen min på toget ved å putt den i en koffer ifør antistatisk pose og inntulla i klær. Hadde alltid kofferten stående hos meg hele tiden da eller i nærheten Har blitt ekspert på å bære data og skjerm inn og ut av tog på de siste 4 årene nå. Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 <3.. takker for klemmer og klammer! godt å ha forumet på sin side:) Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Mikkel: eneste problemet jeg har er et fravær av koffert. Ellers hadde jeg absolutt gått for det! *sigh* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvis du kan fjerne stativet til skjermen så gjør det jobben mye enklere. Dette går an med en del skjermer, og er obligatorisk for meg når jeg frakter 24". Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Ta en macgyver! Finn noe papp, litt brunteip og en haug med tskjorter: Tull inn skjermen i tskjortene og klin til med teiprullen! voila! Bruker du gaffa kan du lage ett håndtak også Safe and sound tho a tad harry. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvorfor gjøre det så vanskelig? Kjøp en ny skjerm på stedet hvor du skal. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvorfor gjøre det så dyrt ? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er da ikke så dyrt. Får jo en grei skjerm til 2000. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 2000 kroner er fremdeles dyrere enn å kjøpe en rull med gaffa og å springe på rema f.eks og hente noen gamle pappesker . Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Men mye mindre slitsomt. Kost/nytte er viktig vet du. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nå sitter jeg her på jobben og er en litt god pute unna å sovne. Hadde jeg hatt en pute tilgjengelig, hadde det strømmet tegneserie-ZzzZz' er fra meg nå. Men det er ikke det verste. Om 10 minutter må eg gå fra jobb, til neste jobb. Der er jeg ikke ferdig før 8. Herrejesus for en lang dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg