Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei folkens Har det skjedd noe her i dag eller? Jeg å Espen har diskutert Hw vors.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fysjameg som dere skriver da. Var på side 659 i natt når jeg skrev. Kappskriving eller? Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kjøp deg et SDHC-kort på 32GB så har du.. 48 GB Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Syns ekstremkristne er koselige folk jeg faktisk Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Og nå sitter jeg her med en 16gb =/ Jaja, nytter ikke å holde følge. Fornøyd med den da? Verd å kjøpe? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Syns ekstremkristne er koselige folk jeg faktisk Da må vel du ha det ufattelig morro på mentalsykehus da. Der kan alle tro på fantasifigurer Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 ja jeg har bursdag Gratulerer med dagen da Hei Nora, I dag har vi irritert oss over ekstrem-kristne og noen har diskutert treff i Arendal(tror jeg). Takk for en fin oppdatering Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei folkens Har det skjedd noe her i dag eller? ikke så mye... er lei, lei og lei... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Syns ekstremkristne er koselige folk jeg faktisk Vi har en i Arendal.. Han har lagd et svært trekors og står i byen og spiller gitar og synger om jesus og prakker på oss masse drit. Han er så dom!! D-O-M!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg vet det staves dum Endret 15. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hei folkens Har det skjedd noe her i dag eller? ikke så mye... er lei, lei og lei... Fikk du mld mi? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 og noen har diskutert treff i Arendal(tror jeg). det er nok meg og P som har gjort det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 A woman wants to abort a rape child? She should have thought of that before she walked down that dark alley without a male prescence, not to mention she should have thought before putting on revealing attire. [Yes. It should (be legal). Otherwise you're screwing over the women who don't deserve their fate.] Are you calling them victims now? Should've stayed in the house where it's safe. Hvor er det der fra? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Kjøp deg et SDHC-kort på 32GB så har du.. 48 GB Ja Fornøyd med den da? Verd å kjøpe? *rette på seg selv* Jeg får den i morgen. Selv betalte jeg vel 300kr for den. Hurra for garanti ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Fikk du mld mi? jada... men gikk tom for strøm når jeg prøvde og svare deg... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Vi har en i Arendal.. Han har lagd et svært trekors og står i byen og spiller gitar og synger om jesus og prakker på oss masse drit. Han tror jeg ikke jeg har sett Espen: Hva skulle du svare da? XD Endret 15. januar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Han tror jeg ikke jeg har sett Han kjører el blå metallic Caravelle med masse rød skrift på som er utdrag fra bibelen, den mannen er gal. Eneste han forstår er vold og han anmelder deg ikke heller, han tilgir, haha faen så bra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg begynner å bli lei. Jeg vil bli frisk. Eller i hvert fall skikkelig syk. Herregud. Gjør meg FRISK. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ååh Knuste plumam på egget igjen. Skal kose meg med boller og varm kakao nå . Drukna nesten på veien til skolen og er dritkald. Er jeg kul eller? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg begynner å bli lei. Jeg vil bli frisk. Eller i hvert fall skikkelig syk. Herregud. Gjør meg FRISK. *kaste nøtt på* Om du ikke blir syk, så kan du trøste deg litt med ett blåmerke Ååh Knuste plumam på egget igjen. Skal kose meg med boller og varm kakao nå . Drukna nesten på veien til skolen og er dritkald. Er jeg kul eller? Jada, du er så kul atte Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Er jeg kul eller? Ja, du er ca en penis lengde kul.. Det vil si 9 cm, du er 9 cm kul Endret 15. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg