Kverulantus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg har akkurat sett en windows vista pc fått bluescreen. :o"JAMMEN JAMMEN VISTA ER FEILFRITT, INGENTING SOM KAN FEILE VISTA!!11111111" Jeg kjører Vista og jeg må si jeg lengter etter XP! Jeg liker vista. Vista er kos. Men hver gang jeg kjører windows update, og oppdaterer, så kommer den opp med system recovery med reboot. Vista suger eselballer XP iz pr0 ! Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 ser fram til windows 7 jeg.. håper den tar kaka Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Bare si "derfor". Derfor er svaret på alt. Jeg vil, men tviler på at det blir satt særlig pris på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Konservatister(?) er i 90% av tilfellene trangsynte? Endret 7. november 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Konservatister(?) er i 90% av tilfellene trangsynte? Har'n på lista allerede. Saken er bare at jeg ikke klarer å late som om det engasjerer meg. *streve* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg fikk en morsom mail i dag - noen andre som har lyst til å kose seg med matte for femteklassinger? Det er 7 piker i en buss. Hver pike har 7 ryggsekker. I hver ryggsekk er det 7 store katter. For hver stor katt er det 7 små katter. Hvor mange ben befinner det seg nå i bussen? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg fikk en morsom mail i dag - noen andre som har lyst til å kose seg med matte for femteklassinger? Det er 7 piker i en buss. Hver pike har 7 ryggsekker. I hver ryggsekk er det 7 store katter. For hver stor katt er det 7 små katter. Hvor mange ben befinner det seg nå i bussen? /facepalm. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) hvorfor katter? Endret 7. november 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 (endret) Det er 7 piker i en buss.Hver pike har 7 ryggsekker. I hver ryggsekk er det 7 store katter. For hver stor katt er det 7 små katter. Hvor mange ben befinner seg nå på bussen? 399? (eller kanskje jeg bare ble forvirra ) Endret 7. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det er 7 piker i en buss.Hver pike har 7 ryggsekker. I hver ryggsekk er det 7 store katter. For hver stor katt er det 7 små katter. Hvor mange ben befinner seg nå på bussen? 399? (eller kanskje jeg bare ble forvirra ) katter har ikke ben. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 /facepalm går å graver meg ned kthxbai Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg blir faen ikke våken. Og jeg skrudde på vannkokeren men ikke noe liv i den i det hele tatt..merkelig. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 katter har ikke ben. Det har de vel. Et voksent menneske har vel godt over 200 ben om jeg ikke tar feil, katter har også et ukjent antall ben. Oh, og jeg har allerede vært innom universitetet og levert obligatoriske oppgaver. Morgenstund har gull i munn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Morgenstund er faens tull igrunn. Kanskje sette i kontakten til vannkokeren. And now...KAFFE! Har ikke drukket kaffe på sånn..evigheter jo Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Prøvd å satt i knotakten B-real Eller er det nullvisjon som det går i nå? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Må du slutte å komme med slike idiotiske forslag. Den trenger da vel ikke strøm! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Neida, den går på den kinetiske energien du produserer i løpet av natta. Så dumt av meg det vet da vel alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg