Liberalistiske Samebror Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Toppdommer fant porschen badet i etsende syre Unnskyld meg, kjære blablabladet.no, men hvilke syrer er det som IKKE er etsende? sitronsyre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Her skal dere få se dårlig musikk: Hayden Panettiere som prøver seg på en Paris Hilton ... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Toppdommer fant porschen badet i etsende syre Unnskyld meg, kjære blablabladet.no, men hvilke syrer er det som IKKE er etsende? sitronsyre? Sitronsyre er etsende, bare i mindre grad enn f.eks saltsyre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Toppdommer fant porschen badet i etsende syre Unnskyld meg, kjære blablabladet.no, men hvilke syrer er det som IKKE er etsende? Etsende stoff Bilen, en Porsche Boxster, sto parkert utenfor en av leilighetene til Clattenburg i Newcastle. Da Clattenburg skulle kjøre fra stedet var bilen dynket med et etsende stoff. Etsende stoff != syre. Base kan fint etse det og . Hadde det stått fresende derimot . Noe nøytralt ville i følge denne definisjonen kalles etsende Her skal dere få se dårlig musikk: Hun som var så vakker Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Whaaaa hun har flere sanger jo??!! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Der mistet hun en stjerne hos meg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Med dette sier jeg god natt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Natta q-man. Hvorfor blei det stille her nå forresten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men i svarte satan >< Jeg får ikke åpna hjemmesida til NOD32 så jeg får ikke lasta det ned og Norton er det jo bare å gi opp. Får ikke starta maskina engang >< Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har Hayden begynt å lage musikk? Gud, nei! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Haha! Han her er underholdende. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1031939 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1031943 Endret 6. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Meh, typisk. Etter å ha stått i kø utenfor Spaceworld i 4 timer for Gears of War 2 er selvfølgelig TVen på rommet opptatt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Schnell med årets tråd Startet litt kjedelig, men episk avslutning. 9/10 Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Her skal dere få se dårlig musikk: Hayden Panettiere som prøver seg på en Paris Hilton ... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! FY FAEN SÅ FÆÆLT! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Fy søren så vanskelig det sku være å fjerne Norton 360 fra denne maskina. Og å installere NOD32 var heller ikke det enkleste. Drev og maste om at Avast var installert, selv om det så vidt jeg vet aldri har vært installert på maskina. Fant til slutt noen Avast-filer i registeret, irriterende. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 God morgen folkens. Sovet gotd? Drømt søtt? Whatever. I'm outta here! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Goooooood mornin ya'll! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 God morgen, Mikkel. Kommer dette til å bli en kald dag på Steinkjer, eller er det bare i huet mitt? Siden jeg skal være ute og filme hele dagen, har jeg valgt longs i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg