Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vant han? Jepp, han vant Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bidro ihvertfall med rundt tusen stemmer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jepp, han vant Hurra. Noen som tok det opp? Takk for at dere sa ifra før forresten . Hadde helt glemt det. Nå er det bare mongofolk igjen. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tssk. "Sinnsykt epic ass". Bra folk har nok å bruke tiden på, hvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tidligere i dag påstod de at selv om han fikk 95% av stemmene i den kategorien så ville de ikke gi han prisen. Jaja, de har vel ombestemt seg da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tssk. "Sinnsykt epic ass". Bra folk har nok å bruke tiden på, hvertfall. Så det ble ikke noe show med livesyngning og jubling fra salen/latter? Var han i det hele tatt tilstede? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tssk. "Sinnsykt epic ass". Bra folk har nok å bruke tiden på, hvertfall. Så det ble ikke noe show med livesyngning og jubling fra salen/latter? Var han i det hele tatt tilstede? han var dessvere ikke tilstede Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Synd, for han er i en gyllen posisjon til å hente ut stor profitt i løpet av et kort tidsrom som følge av populariteten, dog ville det effektivt tatt livet av hele fenomenet i samme slengen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 han var dessvere ikke tilstede Både bra og dumt. Synd, for han er i en gyllen posisjon til å hente ut stor profitt i løpet av et kort tidsrom som følge av populariteten, dog ville det effektivt tatt livet av hele fenomenet i samme slengen. Ble sangen spilt? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 litt av sangen ble jo spilt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bidro ihvertfall med rundt tusen stemmer. Jeg bidro med rundt en halv million. :3 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bidro ihvertfall med rundt tusen stemmer. Jeg bidro med rundt en halv million. :3 :3 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bidro ihvertfall med rundt tusen stemmer. Jeg bidro med rundt en halv million. :3 :3 3: Tror jeg camper i senga jeg. :3 /me waves Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Schnell med årets tråd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Toppdommer fant porschen badet i etsende syre Unnskyld meg, kjære blablabladet.no, men hvilke syrer er det som IKKE er etsende? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg blør i kjeften. Natta. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hjelp. Den nyeste låta til Erik og Kriss er virkelig drit. Tilogmed for de. Og de er bare drit. De er faktisk mer drit enn drit. Så den låta var.... drit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hjelp. Den nyeste låta til Erik og Kriss er virkelig drit. Tilogmed for de. Og de er bare drit. De er faktisk mer drit enn drit. Så den låta var.... drit. Enig Oo Og hvorfor vant ikke Madcon den kåringa der, de har faktisk selgt en del i utlandet i år Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg