Billy Bob Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg er alene hjemme. Ikke noe spesielt i det egentlig, men: * Bor i tanten til kjæresten min sitt hus. * Under bor en leieboer som jeg egentlig ikke aner hvem er. * Jeg passer to katter, der den ene er crazy. Livsfarlig å ta i henne. * Blir en spennende kveld/natt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et hat til Tom Waits vokser i meg. Nå har jeg gått gjennom 4 album med ham, som jeg har måttet merke med artist og albumnavn. Bah. Kjedelig. MediaMonkey gjør vel sånt automatisk? Er bare å høyreklikke på filene og velge "tag from Amazon". Nettopp. Eller bare finne skikkelig downloads. Slutt med LimeWire og sånn skit! Genialt med MM og µ. Når jeg laster ned fra µ legger de seg i en temp-folder, og når de er ferdige hopper de automatisk over til en mappe som blir overvåket av MM. MM har jeg selvsagt satt til å autotagge og flytte til rett struktur på harddisken. Jeg gjør praktisk talt aldri noe enn å starte downloads. Nydelig. Godt å se at noen lever i 2008 og ikke 1998. Ikke er det krevende en gang. Merker ikke at den gjør slike ting i bakgrunnen. Bare plutselig ser jeg at det ligger en haug med nye sanger der og så er det bare å nyte! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke er det krevende en gang. Merker ikke at den gjør slike ting i bakgrunnen. Bare plutselig ser jeg at det ligger en haug med nye sanger der og så er det bare å nyte!Har du knyttet Mediamonkey opp mot last.fm også? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mediamonkey ditt, mediamonkey datt. Skift samtaleemne plx? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke er det krevende en gang. Merker ikke at den gjør slike ting i bakgrunnen. Bare plutselig ser jeg at det ligger en haug med nye sanger der og så er det bare å nyte!Har du knyttet Mediamonkey opp mot last.fm også? Selvsagt. Alt legger seg der med en enkel plugin jeg ikke tenker over en gang. Jeg bruker også web search panels så jeg får opp lyrics, wiki og hva enn jeg vil ha på siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg bruker Winamp sin last.fm-plugin, funket uten problemer. Jeg liker oppsettet ditt, Programvare, men har du eget torrentprogram for musikk eller har du musikk og andre downloads i samme mappe? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg bruker Winamp sin last.fm-plugin, funket uten problemer. Jeg liker oppsettet ditt, Programvare, men har du eget torrentprogram for musikk eller har du musikk og andre downloads i samme mappe? Har det på desktop. Laster stort sett bare ned i film, musikk, spill og programmer. De filene som er musikk er kun de som flyttes, da de aller fleste andre filer ikke kjennes igjen av MM. Hender jeg er uheldig med et par mp4-filer nå og da, men ellers går det fint. Bruker µTorrent til alt. Ofte kan det da være greit å flytte bort filmene manuelt før jeg starter MM, men det har aldri blitt noe stort problem. Jeg liker når ting går automatisk. Har brukt dette i mange måneder nå, og har enda ikke kunnet klage på noe. Endret 6. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg liker ikke å autotagge. Jeg liker å gjøre det manuelt, da blir det akkurat slik jeg vil ha det, og jeg husker det etterpå. Er bare jævlig kjedelig når man må gjennom tre album av samme artist, og legge til artist og album. Og Limewire har jeg ikke vært borti på 3 år, og da var det fordi en venninne forlangte å få laste ned sanger til min PC via Limewire. Før det var det ca 1 år. Endret 6. november 2008 av Nie Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg får 16 000/ 1600 snart. Er det mye? Snakk om netthastighet her altså. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg får 16 000/ 1600 snart. Er det mye? Snakk om netthastighet her altså. Ja, det er svært bra for en gjennomsnittlig bruker. Hvilken ISP? edit: Du får sannsynligivs ikke 16k, fordi det avhenger litt av hvor langt du bor unna sentralen og slikt. Jeg betaler vel for 12, men får 9,6 bare. Endret 6. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Ja. Ok. Men jeg kan forvente en 10-12 da kanskje. Liten upscale fra 3 eller noe jeg har nå, mao. Ikke får jeg portforwarda heller, så stabile 30 kb/s er standard. ...30 faner i sekundet mener.. jeg.. Forresten, "Neva gonna get this song ou-to-f your hea-d". *plystre* Endret 6. november 2008 av Binko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke er det krevende en gang. Merker ikke at den gjør slike ting i bakgrunnen. Bare plutselig ser jeg at det ligger en haug med nye sanger der og så er det bare å nyte!Har du knyttet Mediamonkey opp mot last.fm også? Selvsagt. Alt legger seg der med en enkel plugin jeg ikke tenker over en gang. Jeg bruker også web search panels så jeg får opp lyrics, wiki og hva enn jeg vil ha på siden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vi har 16000/1600, men får bare 1-3 =/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vi har 16000/1600, men får bare 1-3 =/ Hvor mye betaler dere for da? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har du jobb for tiden Ida? Hvis ikke, er det ikke på tide å heller bite i det sure eple og heller innse det at en må ha noe å gjøre om hverdagen og heller ta noe en kanskje ikke har tenkt til å jobbe med full tid og heller lete etter noe annet mens en har den jobben en kanskje tviler litt på? En blir gående rimelig på veggen uten å ha noe fast å gå til.. Nei. Går på Kurs innen karriere og personlig ledelse på Reaktorskolen og sender ut søknader jevnlig. Til stort sett det meste jeg er kvalifisert til, bortsett fra telefonsalg. Jeg skulle veldig gjerne jobba fulltid, men flesteparten av annonsene sier deltid, så jeg vurderer om det evt. hadde funka med to deltidsjobber. Jepp. Deilig å ha en grunn til å stå opp. Nå var det bare første uka jeg sku gå hver dag, men man skal jo gjøre egenarbeid hjemme, sååe. Dessuten kommer jo døgnrytmen litt på plass. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Haha, jeg prater med Duke på msn. Han ble banna i går for noen dager, og nå fikk han en mail som sa at de utvida banninga med 30 dager. Nå bare sitter han og whiner på msn om at jeg må skrive her for han. "I WANT TO SEE MY NAME IN FORUMKAFEEN" "NOW". lol Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vi har 16000/1600, men får bare 1-3 =/ Hvor mye betaler dere for da? Beats me. Er implementert i husleia. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hihi! Go Duke, it's your ban-day, jump around like it's you ban-day. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Haha, jeg prater med Duke på msn. Han ble banna i går for noen dager, og nå fikk han en mail som sa at de utvida banninga med 30 dager. Nå bare sitter han og whiner på msn om at jeg må skrive her for han. "I WANT TO SEE MY NAME IN FORUMKAFEEN" "NOW". lol Den blei nok utvida fordi det var såpass grove bilder og fordi han laget seg en ny konto og brukte Sekundærbruker gav meg også ferie en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg