Llandari Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Og det var helt ekstraordinære filformater også? Ekstraordinære? Neppe... Har ikke noe annet enn MP3. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Winamp er enkelt(!), lett å finne frem i, har alt man trenger, er rask og responsiv... Jeg liker winamp. QFT! <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Dørselger ville låne penger Torsdag ettermiddag fikk politiet melding om en pågående dørselger. Da kunden avslo å kjøpe noe, ville han låne penger. - Vi fikk en telefon fra en kvinne i Bjørndalsvegen i Porsgrunn som hadde hatt besøk av en mann i 50-årene som ville selge sengetøy. Kvinnen avslo, men mannen ga seg ikke, og kvinnen syntes det var veldig ubehagelig, sier operasjonsleder ved Telemark politidistrikt, Leif Myrtvedt. Til slutt innså mannen at det ikke ble noe salg, og da skal han ha spurt om å låne penger. - Takk pent nei til slike forespørsler, og lukk døren, oppfordrer Myrtvedt. Politiet er interessert i informasjon om mannens bevegelser. Lol? Endret 6. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Dørselger ville låne pengerTorsdag ettermiddag fikk politiet melding om en pågående dørselger. Da kunden avslo å kjøpe noe, ville han låne penger. Lol? Hvem ville låne penger? Det kom utydelig fram hvem som ville låne penger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvem ville låne penger? Det kom utydelig fram hvem som ville låne penger. Sånn. Nå har jeg redigert inn hele teksten for deg siden du er allergisk mot å trykke på linker. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hvem ville låne penger? Det kom utydelig fram hvem som ville låne penger. Sånn. Nå har jeg redigert inn hele teksten for deg siden du er allergisk mot å trykke på linker. Takk. Jeg har slutta å trykke på lenker som virker helt greie. Er helt paranoid for screamers, nasties og rickrolls. Endret 6. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 VLC?I bruk til film, men ubrukelig til musikk. Oo VLC fucker med kvaliteten på 720 og 1080p-filmer - og hos meg setter den ekstra bass på alt av sanger, selv om EQen står på Disabled Hva med mediaplayer classic? (eller hva den nå heter? bruker den ikke selv) Nå snakker vi! Winamp er bæsj. Kronglete, uoversiktelig, og kort sagt teit. Enig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Takk. Jeg har slutta å trykke på lenker som virker helt greie. Er helt paranoid for screamers, nasties og rickrolls.Møter du på screamers og nasties på dette forumet så er det jo bare å rapportere da, så kan posteren forvente moderatorenes vrede. Rickrolls er ikke SÅ ille da. It has started to grow on me. Begynner å synes den er litt fengende tilogmed. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Helt OT, men: Liker jenter James Bond? Eller synes de det er noe elendig fjas? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Never gonna giiiive you up, never gonna let you doooooown. Never gonna run around and deseeer you. Never gonna make you cry, never gonna saay goodbye - never gonna tell a lie, and huurt you. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg har alltid likt den sangen jeg - aner ikke hvorfor, men det er noe med den som fenger meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Never gonna giiiive you up, never gonna let you doooooown. Never gonna run around and deseeer you. Never gonna make you cry, never gonna saay goodbye - never gonna tell a lie, and huurt you. Nå kommer jeg til å gå og synge på den i hele kveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Denne er forresten også meget kos: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et hat til Tom Waits vokser i meg. Nå har jeg gått gjennom 4 album med ham, som jeg har måttet merke med artist og albumnavn. Bah. Kjedelig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lars: Jeg skylder deg et ballespark, bare sånn at du er klar over det. Jeg satte den på loading og skifta tab. Det skulle jeg aldri ha gjort. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et hat til Tom Waits vokser i meg. Nå har jeg gått gjennom 4 album med ham, som jeg har måttet merke med artist og albumnavn. Bah. Kjedelig. MediaMonkey gjør vel sånt automatisk? Er bare å høyreklikke på filene og velge "tag from Amazon". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lars: Jeg skylder deg et ballespark, bare sånn at du er klar over det. Jeg satte den på loading og skifta tab. Det skulle jeg aldri ha gjort.Men sangen er jo så fiiiin jo! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Et hat til Tom Waits vokser i meg. Nå har jeg gått gjennom 4 album med ham, som jeg har måttet merke med artist og albumnavn. Bah. Kjedelig. MediaMonkey gjør vel sånt automatisk? Er bare å høyreklikke på filene og velge "tag from Amazon". Nettopp. Eller bare finne skikkelig downloads. Slutt med LimeWire og sånn skit! Genialt med MM og µ. Når jeg laster ned fra µ legger de seg i en temp-folder, og når de er ferdige hopper de automatisk over til en mappe som blir overvåket av MM. MM har jeg selvsagt satt til å autotagge og flytte til rett struktur på harddisken. Jeg gjør praktisk talt aldri noe enn å starte downloads. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Et hat til Tom Waits vokser i meg. Nå har jeg gått gjennom 4 album med ham, som jeg har måttet merke med artist og albumnavn. Bah. Kjedelig. MediaMonkey gjør vel sånt automatisk? Er bare å høyreklikke på filene og velge "tag from Amazon". Nettopp. Eller bare finne skikkelig downloads. Slutt med LimeWire og sånn skit! Genialt med MM og µ. Når jeg laster ned fra µ legger de seg i en temp-folder, og når de er ferdige hopper de automatisk over til en mappe som blir overvåket av MM. MM har jeg selvsagt satt til å autotagge og flytte til rett struktur på harddisken. Jeg gjør praktisk talt aldri noe enn å starte downloads. Nydelig. Godt å se at noen lever i 2008 og ikke 1998. Edit: ...Country Rooooads.. Endret 6. november 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg