Nie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 VLC?I bruk til film, men ubrukelig til musikk. Oo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva med mediaplayer classic? (eller hva den nå heter? bruker den ikke selv) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Winamp er ypperlig, jo. Trykke på playlist-fil, spille musikk, mission accomplished. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man vet ikke hva man går glipp av før man har prøvd Mediamonkey. Man sitter gjerne med inngrodde rutiner i programmer man har brukt de siste fem årene og tror dermed at det er den beste måten. Jeg skal ihvertfall aldri tilbake til mappestrukturer og dinosauravspillere. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Winamp er bæsj. Kronglete, uoversiktelig, og kort sagt teit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mediamonkey, såklart. Dette er rett og slett den beste. Det er den som er av høyest kvalitet. Finnes ikke noe som kan erstatte den. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg lurer på om jeg skal gå ned i bakgården for å onanere og håpe at noen kommer dit og synes det er fint. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Winamp er sååå 2003. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Winamp er bæsj. Kronglete, uoversiktelig, og kort sagt teit.Winamp er enkelt(!), lett å finne frem i, har alt man trenger, er rask og responsiv... Jeg liker winamp. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg lurer på om jeg skal gå ned i bakgården for å onanere og håpe at noen kommer dit og synes det er fint.Hvis du har et lite snev av ekshibisjonisme kan det jo utarte seg til å bli en skikkelig pirrende opplevelse! Gjør et forsøk og kom med rapport etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Winamp er sååå 2003. Lurer på når jeg begynte å bruke winamp. Tror det var rundt 96-97. Husker ikke helt. Det var versjon 1.ett-eller-annet Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Winamp er bæsj. Kronglete, uoversiktelig, og kort sagt teit.Winamp er enkelt(!), lett å finne frem i, har alt man trenger, er rask og responsiv... Jeg liker winamp. Winamp er Ble så lei av at jeg måtte lime inn musikken min i windows media player hele jævla tiden. ._. Så da bytta jeg til Winamp. :!: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man vet ikke hva man går glipp av før man har prøvd Mediamonkey. Man sitter gjerne med inngrodde rutiner i programmer man har brukt de siste fem årene og tror dermed at det er den beste måten. Jeg skal ihvertfall aldri tilbake til mappestrukturer og dinosauravspillere. Mediamonkey klarte ikke engang å lese alle filene i musikkmappa, så den forsvant rett ut igjen. Mappestruktur ftw! Winamp er sååå 2003. Lurer på når jeg begynte å bruke winamp. Tror det var rundt 96-97. Husker ikke helt. Det var versjon 1.ett-eller-annet Ikke i '96 ihvertfall. Den ble ikke sluppet før i '97. Kilde Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ikke i '96 ihvertfall. Den ble ikke sluppet før i '97. Kilde Jaja... Er en del år siden så er ikke så lett å huske Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man vet ikke hva man går glipp av før man har prøvd Mediamonkey. Man sitter gjerne med inngrodde rutiner i programmer man har brukt de siste fem årene og tror dermed at det er den beste måten. Jeg skal ihvertfall aldri tilbake til mappestrukturer og dinosauravspillere. Mediamonkey klarte ikke engang å lese alle filene i musikkmappa, så den forsvant rett ut igjen. Mappestruktur ftw! Og hvilken versjon var det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Piss meg i øret, jeg har perfekt mappestruktur på HD'n, ikke alle MP3'ene mine i ei svær mølje i samme directory. Vil jeg høre på Motorhead-ace of spades er det e:\mp3\classic metal\motorhead\aces of spades\aos.m3u Sitter ALDRI og browser inne i selve mediaplayern. Den er KUN for å spille musikken, ingenting annet. Filene velger på disken uansett. Og jeg hater playlists med 2000000000 låter i så jeg har hver plate som egen playlist i plata sin folder. Endret 6. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Og hvilken versjon var det? Den versjonen som ligger ute for nedlasting nå. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg lurer på om jeg skal gå ned i bakgården for å onanere og håpe at noen kommer dit og synes det er fint.Hvis du har et lite snev av ekshibisjonisme kan det jo utarte seg til å bli en skikkelig pirrende opplevelse! Gjør et forsøk og kom med rapport etterpå. Det var så kaldt der nede at jeg tok en røyk fremfor å dra fram snoppen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Og hvilken versjon var det? Den versjonen som ligger ute for nedlasting nå. Og det var helt ekstraordinære filformater også? Jeg lurer på om jeg skal gå ned i bakgården for å onanere og håpe at noen kommer dit og synes det er fint.Hvis du har et lite snev av ekshibisjonisme kan det jo utarte seg til å bli en skikkelig pirrende opplevelse! Gjør et forsøk og kom med rapport etterpå. Det var så kaldt der nede at jeg tok en røyk fremfor å dra fram snoppen. Hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg