fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg skjønner ikke autotaggeren i MediaMonkey helt. Det er ikke noen som hadde giddet å forklare den? Klicky. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Goatse var nasty ages ago, nå er det "normalt". Alle bør da ha sett det nok til å ikke reagere lenger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva skulle vi gjort uten internett som ledet oss ut i avgrunnen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Goatse er da ikke noe spes lengre. Det verste jeg har sett i nyere tid er han indiske mannen som tydeligvis trynet på en scooter og hektet magen fast i et metallrør i bakken i samme slengen. :/ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Goatse er ikke så fryktelig. Men om man legger til et par diverse lyder ... ja.. eh.. joda. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Goatse er da ikke noe spes lengre. Det verste jeg har sett i nyere tid er han indiske mannen som tydeligvis trynet på en scooter og hektet magen fast i et metallrør i bakken i samme slengen. :/ Har du link til det bildet? Om det er ulovlig så ta det på PM. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg syns ikke bildene på den linken var så ille. Jeg har flere av de i humor-mappa mi. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg syns ikke bildene på den linken var så ille.Jeg har flere av de i humor-mappa mi. Merkelig form for humor du har. Edit: Vi tulleringte faktisk et par folk også. Morsomt. :3 Endret 6. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 15 timer søvn, loff med nugatti og bringebærsyltetøy til frokost og Åge på anlegget. Kan det bli bedre? Whaat? Nugatti bør virkelig ikke blandes med noe. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jo. Nugatti bør blandes med Mariakjeks. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nugatti smaker i alle fall ikkje godt med rekesalat og majones har eg erfart. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Fatter ikke hvorfor folk reagerer sånn på goatse encyclo.../Offended er verre Men blir fortsatt postet verre bilder enn det igjen på 4chan/7chan. Endret 6. november 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg syns ikke bildene på den linken var så ille.Jeg har flere av de i humor-mappa mi. Merkelig form for humor du har. De sier så. Ble sånn av å gå ikt 2 år. 15 timer søvn, loff med nugatti og bringebærsyltetøy til frokost og Åge på anlegget. Kan det bli bedre? Whaat? Nugatti bør virkelig ikke blandes med noe. Joda. Brunostskiver med en større dæsj nugatti er også nam. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 A lot of smør, og ingen ting anna enn det og nugattien er best. Banan og den slags blir litt vell "søtsuppe". Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Goatse er da ikke noe spes lengre. Det verste jeg har sett i nyere tid er han indiske mannen som tydeligvis trynet på en scooter og hektet magen fast i et metallrør i bakken i samme slengen. :/ Har du link til det bildet? Om det er ulovlig så ta det på PM. Nei desverre, ikke klarte jeg å lete det opp heller. Skal gi deg en link om gutta på 4chan klarer å grave det opp. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Skulle tro det var umulig å finne en eller annen mediaplayer jeg kan være fornøyd med. Jeg likte iTunes, men den teitet seg med meg, og ville ikke samarbeide mer. It's a curse. Og ja, jeg tar i mot tips om noen tror de vet noe jeg kunne vært fornøyd med. 8D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mediamonkey, såklart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 WinAmp is the way to go, nie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mediamonkey, såklart.Den ville ikke leke med den forrige dataen min, men mulig jeg får det til på denne. Nå som jeg faktisk har en samboer som kan litt. Takker for tipset. ^^ WinAmp is the way to go, nie What L4r5 said*sensuerere en lang og mindre pen tale om winamp*Jeg hater den mediaplayeren, og den er grunnen til at jeg vil skifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg