Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Goatse er da ikke noe spes lengre. Det verste jeg har sett i nyere tid er han indiske mannen som tydeligvis trynet på en scooter og hektet magen fast i et metallrør i bakken i samme slengen. :/

Har du link til det bildet? Om det er ulovlig så ta det på PM.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke bildene på den linken var så ille.

Jeg har flere av de i humor-mappa mi.

Merkelig form for humor du har.

De sier så. Ble sånn av å gå ikt 2 år.

15 timer søvn, loff med nugatti og bringebærsyltetøy til frokost og Åge på anlegget. Kan det bli bedre?

Whaat? Nugatti bør virkelig ikke blandes med noe.

Joda.

Brunostskiver med en større dæsj nugatti er også nam.

Lenke til kommentar
Goatse er da ikke noe spes lengre. Det verste jeg har sett i nyere tid er han indiske mannen som tydeligvis trynet på en scooter og hektet magen fast i et metallrør i bakken i samme slengen. :/

Har du link til det bildet? Om det er ulovlig så ta det på PM.

Nei desverre, ikke klarte jeg å lete det opp heller. Skal gi deg en link om gutta på 4chan klarer å grave det opp.
Lenke til kommentar

Skulle tro det var umulig å finne en eller annen mediaplayer jeg kan være fornøyd med. Jeg likte iTunes, men den teitet seg med meg, og ville ikke samarbeide mer. It's a curse. Og ja, jeg tar i mot tips om noen tror de vet noe jeg kunne vært fornøyd med. 8D

Lenke til kommentar
Mediamonkey, såklart.
Den ville ikke leke med den forrige dataen min, men mulig jeg får det til på denne. Nå som jeg faktisk har en samboer som kan litt. Takker for tipset. ^^

WinAmp is the way to go, nie
What L4r5 said
*sensuerere en lang og mindre pen tale om winamp*

Jeg hater den mediaplayeren, og den er grunnen til at jeg vil skifte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...