Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Men hvorfor kom du med det svaret helt ut av det blå? Var jo ingen andre som snakket om WMP. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Finnes det et program som helt uten noen annen input fra meg enn ctrl+a tagger alle filene mine automatisk? Det er umulig å finne frem i dem ... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Finnes det et program som helt uten noen annen input fra meg enn ctrl+a tagger alle filene mine automatisk? Det er umulig å finne frem i dem ... Windows utforsker? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Automatisk. Endret 6. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Finnes det et program som helt uten noen annen input fra meg enn ctrl+a tagger alle filene mine automatisk? Det er umulig å finne frem i dem ...Hvilke filer er det snakk om? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Automatisk. Når du trykker ctrl + a, så tagges jo alle filene dine for pokker. Noe mer automatisert hadde jo vært om de var tagget allerede da. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Ops, det var voldsomt dårlig formulert av meg. Jeg hadde skrevet et bedre innlegg, men enten forumet eller nettverket kranglet. Det er snakk om å tagge musikksamlingen min. Med "Ctrl + a" mente jeg da at jeg ikke trengte å gjøre annet enn å markere alle filene mine og be programmet sette inn riktige ID3-tagger. Endret 6. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fatter ikke hvorfor folk reagerer sånn på goatse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fatter ikke hvorfor folk reagerer sånn på goatse Ikke jeg heller. Verre med et par av de bildene på den linken som blei servert her i går. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 *drikke kakao* Wants, anyone? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Faen i helvete da! Jeg må slutte å rydde§! Finner faen ikk mobilen! Ingenting er der det pleier å ligge når jeg har rydda. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ops, det var voldsomt dårlig formulert av meg. Jeg hadde skrevet et bedre innlegg, men enten forumet eller nettverket kranglet. Det er snakk om å tagge musikksamlingen min. Med "Ctrl + a" mente jeg da at jeg ikke trengte å gjøre annet enn å markere alle filene mine og be programmet sette inn riktige ID3-tagger. Mediamonkey, såklart. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Goatse er fryktelig. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 *drikke kakao* Wants, anyone? Kan jeg få snerken? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fatter ikke hvorfor folk reagerer sånn på goatse Ikke jeg heller. Verre med et par av de bildene på den linken som blei servert her i går. Hvilken link var det Lars? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg skjønner ikke autotaggeren i MediaMonkey helt. Det er ikke noen som hadde giddet å forklare den? Den er ulovlig på forumet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jatakk. Gief kakao *gi til* *drikke kakao* Wants, anyone? Kan jeg få snerken? Be my guest. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Faen i helvete da! Jeg må slutte å rydde§! Finner faen ikk mobilen! Ingenting er der det pleier å ligge når jeg har rydda. Få noen til å ringe til den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvilken link var det Lars? Legger deg til på msn jeg. Tar ikke den linken på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg