Eplefe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva var det dere jobbet med, Eplefe?Avis. Latterlig slitsomt, men vi fikk god hjelp fra BT, BA og Dagbladet til å holde det i gang, da. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Her er fadervår skrevet på forskjellige shorthand-typer Imponerende. Det ser jo nesten ut som kinesisk eller noe sånn. Endret 6. november 2008 av Olum Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 sup? har bare malt i hele dag, så digg å chille litt nå Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.majhost.com/gallery/Shikaru/Art/gorillapiece.jpg Du er flink mann. takk litt seint svar, men jeg blei sittende ute i stua å preike med folka i huset Noen som vil komme å rydde "hybelen" min? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 De som skriver ut loggene fra rettssaker bruker et lignende språk, stenografi. De har skrivemaskiner med egne tegn så de kan skrive hele tiden mens folk snakker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Stenografi har jeg skikkelig lyst til å lære meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Endelig fikk jeg mediatastene på det nye tastaturet til å fungere! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Oooh, jeg fant min yndlings-episode av The Muppet Show =D Leo Syer =D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Da har man akkurat kommet seg hjem fra jobb. Det blir enkel mat i dag også. Potetmos, med buljongterning i, og stekt grovpølse fra Gilde. Lurer på om jeg skal bevilge meg en øl fra Inderøy Gårdsbryggeri til maten. Vertical Horizon er skikkelig elsk. *synge* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Og der fikk jeg endelig winampen min til å virek! <3 Dette er en god dag! NP: Hank williams JR - Thank god I'm country boy Endret 6. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mer intuitiv enn tidligere, med den ryddige venstremenyen. Støtte for flere formater rett ut av boksen, som DivX, Xvid, MP4, H.264, AAC og så videre. <-- MS tenker faktisk praktisk denne gangen Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Oppdrag: Evil boy fullført. Man går ikke inn på min mobil og leser meldingene mine ustraffet. > Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Mer intuitiv enn tidligere, med den ryddige venstremenyen. Støtte for flere formater rett ut av boksen, som DivX, Xvid, MP4, H.264, AAC og så videre. <-- MS tenker faktisk praktisk denne gangen ja..ha? Endret 6. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 15 timer søvn, loff med nugatti og bringebærsyltetøy til frokost og Åge på anlegget. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fortell mer da! Jeg? D: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå skal jeg spise Napoleonskake til jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fortell mer da! Jeg? D: Nei, jeg snakket til Jehovas Vitne som akkurat var på døra. SELVFØLGELIG var det deg jeg snakket til! Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mer intuitiv enn tidligere, med den ryddige venstremenyen. Støtte for flere formater rett ut av boksen, som DivX, Xvid, MP4, H.264, AAC og så videre. <-- MS tenker faktisk praktisk denne gangen ja..ha? ja, og ha en WMP som ikke støtter en dritt ut av boksen er håpløst. Så må jo installere k-lite med mpc, uansett. Nå slipper jeg kanskje å ha 2 mediaspillere. *Noen filer vil ikke spilles av i WMP helt rett, læl om du har kodekken installert. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fortell mer da! Jeg? D: Nei, jeg snakket til Jehovas Vitne som akkurat var på døra. SELVFØLGELIG var det deg jeg snakket til! Ok! Altså, jeg fikk en link over irc, goatse. :3 Med lyder og masse sånt, så jeg la den inn på startside på dataen hans. Moahahaha. ^__^ Han løp på do etterpå. :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg