Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bah, jeg klarer ikke og drive på sånn uten og få dårlig samvittighet:S

Beklager Nikka, utolig teit humor eller hva faen vi skal kalle det av meg.

Awww, du er nå søt og da. :love:

Vil ikke si bitchete, mer "ingen nye skal inn her"-opplegg :!:

Nye forumbrukere er skumle, de biter :devil:

Må vel bare dresere de litt bedre neste gang :hmm:

Da må jeg få opplyse deg om at du er nyere enn meg, så om noen skal dressere noen som helst så må det bli du som dresseres av meg. :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*10hi* Det er ikke så greit egentlig. Nå har jeg akkurat opprettet blog faktisk, jeg vet enda ikke hvordan jeg poster ting i bloggen min, men det finner jeg nok ut av i kveld. Jeg er snart ferdig på jobb for dagen, på mandag kommer lærlingen også. Jeg har en spennende tid foran meg.

Og i tilegg du ble medlem nesten 1år før meg.

Er det nå jeg kan si: "Epic fail"? Jeg tror det kvalifiserer ... "EPIC FAIL!" ^^

Lenke til kommentar
*10hi* Det er ikke så greit egentlig. Nå har jeg akkurat opprettet blog faktisk, jeg vet enda ikke hvordan jeg poster ting i bloggen min, men det finner jeg nok ut av i kveld. Jeg er snart ferdig på jobb for dagen, på mandag kommer lærlingen også. Jeg har en spennende tid foran meg.

Og i tilegg du ble medlem nesten 1år før meg.

Er det nå jeg kan si: "Epic fail"? Jeg tror det kvalifiserer ... "EPIC FAIL!" ^^

Du vinner. :wee:

Lenke til kommentar
Om du vil gjøre deg forstått i fremtiden så må du lære deg å bruke riktige tegn. Punktum, komma og liknende er viktige. Det samme er majuskler i begynnelsen av en setning. *gozepå*

Var den rettet mot meg? Ser ikke helt hva som er galt med tegnsettingen min. Kanskje litt feil bruk av smileys og sånn, men jeg skriver liksom ikke smileys i en jobbsøknad e.l.

Majuskler vet jeg heller ikke hva er. :ermm:

Lenke til kommentar
sup? har bare malt i hele dag, så digg å chille litt nå :tease:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor http://www.majhost.com/gallery/Shikaru/Art/gorillapiece.jpg

Du er flink mann.

Om du vil gjøre deg forstått i fremtiden så må du lære deg å bruke riktige tegn. Punktum, komma og liknende er viktige. Det samme er majuskler i begynnelsen av en setning. *gozepå*
Var den rettet mot meg? Ser ikke helt hva som er galt med tegnsettingen min. Kanskje litt feil bruk av smileys og sånn, men jeg skriver liksom ikke smileys i en jobbsøknad e.l.

Majuskler vet jeg heller ikke hva er. :ermm:

La han nå bare leve i illusjonen sin om at alle må skrive korrekt 24/7 eller så går jorda under :) Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...