Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kundeservicemedarbeider? Dvs sitte og ta telefoner fra kunder? Det kan være meget krevende, kunder kan være vanskelig å hanskes med til tider! Har opplevd masse rare kunder i mine jobber Opplevd noen episoder de siste åra jeg óg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kunder er rare dyr. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Bah, jeg klarer ikke og drive på sånn uten og få dårlig samvittighet:S Beklager Nikka, utolig teit humor eller hva faen vi skal kalle det av meg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kunder er rare dyr. Nesten like rare som kundebehandlere. Jeg stemmer for at alle kundebehandlere bør gå på lykkepiller når de er på jobb. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Err. Fant en jobb jeg tenkte søke på, også spørte jeg om råd ang. søknaden min, også fikk jeg masse tilbakemelding. Problemet er jo at jeg ikke har lyst til å søke på den jobben lenger. Jeg har ikke noe god motivasjon for å jobbe som kundeservicemedarbeider i en mobilbedrift! Aff. Motløs.Har du jobb for tiden Ida? Hvis ikke, er det ikke på tide å heller bite i det sure eple og heller innse det at en må ha noe å gjøre om hverdagen og heller ta noe en kanskje ikke har tenkt til å jobbe med full tid og heller lete etter noe annet mens en har den jobben en kanskje tviler litt på? En blir gående rimelig på veggen uten å ha noe fast å gå til.. Så bitchete hele gjengen er i dag Er ikke folk alltid bitchete her for tiden? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Vil ikke si bitchete, mer "ingen nye skal inn her"-opplegg :!: Nye forumbrukere er skumle, de biter Må vel bare dresere de litt bedre neste gang Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kunder er rare dyr. Nesten like rare som kundebehandlere. Jeg stemmer for at alle kundebehandlere bør gå på lykkepiller når de er på jobb. Agreed. Så kan man møte alle av de 200 kundene man snakker med iløpet av en dag med et smil Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Lykkepiller hjelper ikke på smilet, E hadde vært bedre. Alt utenom lykkepiller egentlig........ Lykkepiller gjør deg til en passiv sopp. Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Welcome to last year. Slik har det da alltid vært egentlig. Or? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) "svarte på noe helt annet" Jo, B-Real, men når de først kom så var det helt halvejula en periode. Så begynte endelig faktumet og gå inn i nepa på folk. Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lykkepiller hjelper ikke på smilet, E hadde vært bedre.Alt utenom lykkepiller egentlig........ Lykkepiller gjør deg til en passiv sopp. Meget mulig, jeg har nesten ingen kjennskap til virkningsmåten til medikamenter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kunne jeg har fortalt deg for lenge siden Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Har prøvd altfor mye av det og de holdt på og gi meg nyresvikt i tilegg til alt det andre det drar med seg. Gått på er bedre og si enn prøvd siden man går på de forskjellige en stund for og se om de funker. Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det eneste jeg har prøvd som ligner på lykkepiller var noe antidepressiva som en kompis hadde resept på. Hadde ingen "lykkeeffekt", det eneste var at jeg hadde ingen mulighet for å oppnå en orgasme whatsofuckingever. Satt og nappa løken i tre timer før jeg ga opp. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kunder er morsomme dyr, de er så enkle å manipulere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hvis man spiser lykkepiller for og ha det gøy........da bør du ha plenty av håp :!: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har hatt den som wallpaper i mange uker nå. Hver gang jeg ser den originale ser jeg bare det der. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Aaaah, det er en G36C med lyddemper han holder, har trodd det var en MP5 en stund nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 OMFG. det er jo allmennkunnskap da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg