Firkantbar Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå er det 2/5 dels sjanse for at jeg blir trukket ut til å ha et foredrag! Det er under 50%, derfor tar jeg det med ro. Ønsk meg lykke til! Det trekkes kvart på tre Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lykke til med foredraget! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Lykke til Jeg hadde sitter med bøtte foran meg pga. nerver hadde det vært meg=) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det blir ikke noe foredrag er jeg innstilt på! Det jeg mente når jeg sa Ønsk meg lykke til! var at jeg ville ha lykke til med trekninga! Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Nå er det 2/5 dels sjanse for at jeg blir trukket ut til å ha et foredrag! Det er under 50%, derfor tar jeg det med ro. Ønsk meg lykke til! Det trekkes kvart på tre Hvorfor ikke håpe du blir trukket ut? Kjekt å holde foredrag Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Pøh. Selvfølgelig må du holde foredrag. Sånt skjer alltid når man er innstilt på å ikke holde det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det blir ikke noe foredrag er jeg innstilt på! Det jeg mente når jeg sa Ønsk meg lykke til! var at jeg ville ha lykke til med trekninga! Ja det skal du få... Lykke til med trekninga. Vi krysser fingrene for at du er en av de heldige blir trukket ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det var det jeg mente hvem i svarte med sine fulle fem liker og holde foredrag utenom de som tror de er så flinke til å jatte og altfor glad i stemmen sin;) I DEALING THE DEATHCARD Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Sitter på jobb, jeg. Har fått i oppgave å komme med anime/manga tips som de kan ta inn. Jeg liker deg bare enda mer <3 Jeg må si posten er flink. Nå har de klart å videresende post som er pappa sin til meg *fnis* Strømregning og Vårt land. Yay. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Det var det jeg mente hvem i svarte med sine fulle fem liker og holde foredrag utenom de som tror de er så flinke til å jatte og altfor glad i stemmen sin;) I DEALING THE DEATHCARD Om det er et tema man liker så ser jeg ikke problemet. Hadde et foredrag for klassen min for ca 2 år siden da jeg gikk på skole. Da hadde jeg om Xbox 360, og det var kanon Men så spørs det også om man er vant til å snakke foran en liten/stor forsamling mennesker Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Vanligvis skulle jeg ikke hatt noe problem med å holde foredrag, men når trekningen er 14.45, og foredraget skal foregår 14.50 og jeg er minimalt forberedt (les; kopiert det som står på wikipedia om Sokrates), så tror jeg neppe det blir så bra! Satser på å komme levende ut av det, og med æren i behold Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Prioritering av egen læring ser ut til å fungere supert *fnis* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det var det jeg mente hvem i svarte med sine fulle fem liker og holde foredrag utenom de som tror de er så flinke til å jatte og altfor glad i stemmen sin;) I DEALING THE DEATHCARD Om det er et tema man liker så ser jeg ikke problemet. Hadde et foredrag for klassen min for ca 2 år siden da jeg gikk på skole. Da hadde jeg om Xbox 360, og det var kanon Men så spørs det også om man er vant til å snakke foran en liten/stor forsamling mennesker Har veldig stor respekt for de som klarer og holde foredrag foran mennesker...om det er 5 eller 90=) Jeg klarer og gjøre det, men noe jeg unngår i høyeste grad Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Om det er et tema jeg er stødig på, så er det no problemo. Men når det dreier seg om ting jeg ikke har helt innsikt i, og folk begynner å stille spørsmål, blir jeg veldig fort svett i trøya du! Hehe Endret 6. november 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Err. Fant en jobb jeg tenkte søke på, også spørte jeg om råd ang. søknaden min, også fikk jeg masse tilbakemelding. Problemet er jo at jeg ikke har lyst til å søke på den jobben lenger. Jeg har ikke noe god motivasjon for å jobbe som kundeservicemedarbeider i en mobilbedrift! Aff. Motløs. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det blir den frykten for ting som kan skje:S Men har måttet prate foran forsamlinger mye, spess. når man er på rehabilitering og skal stå der og prate om ting som er personlig....og hvem som helst kan stille spørsmål Edit: endelig fant jeg en avatar som passer meg=) Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kundeservicemedarbeider? Dvs sitte og ta telefoner fra kunder? Det kan være meget krevende, kunder kan være vanskelig å hanskes med til tider! Har opplevd masse rare kunder i mine jobber Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Flink jente "klaske bakhuet" Jeg forstår ikke hva du mener. Det kan være manglende tegnsetting som gjør det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så bitchete hele gjengen er i dag Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Det var en teit spøk, og noen manglende tegn gjør ikke det uforståelig. Er en egenskap vi mennesker har......vi leser det vi vil. FLINK JENTE "Klasker deg i bakhuet" sånn Mangler fremdeles tegn og masse andre feil Endret 6. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg