Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det blir ikke noe foredrag er jeg innstilt på! Det jeg mente når jeg sa
Ønsk meg lykke til!
var at jeg ville ha lykke til med trekninga! :roll:

Ja det skal du få... Lykke til med trekninga. Vi krysser fingrene for at du er en av de heldige blir trukket ut. :)

Lenke til kommentar
Det var det jeg mente :thumbup: hvem i svarte med sine fulle fem liker og holde foredrag utenom de som tror de er så flinke til å jatte og altfor glad i stemmen sin;)

I DEALING THE DEATHCARD

Om det er et tema man liker så ser jeg ikke problemet. Hadde et foredrag for klassen min for ca 2 år siden da jeg gikk på skole. Da hadde jeg om Xbox 360, og det var kanon :) Men så spørs det også om man er vant til å snakke foran en liten/stor forsamling mennesker

Lenke til kommentar

Vanligvis skulle jeg ikke hatt noe problem med å holde foredrag, men når trekningen er 14.45, og foredraget skal foregår 14.50 og jeg er minimalt forberedt (les; kopiert det som står på wikipedia om Sokrates), så tror jeg neppe det blir så bra! Satser på å komme levende ut av det, og med æren i behold :w00t:

Lenke til kommentar
Det var det jeg mente :thumbup: hvem i svarte med sine fulle fem liker og holde foredrag utenom de som tror de er så flinke til å jatte og altfor glad i stemmen sin;)

I DEALING THE DEATHCARD

Om det er et tema man liker så ser jeg ikke problemet. Hadde et foredrag for klassen min for ca 2 år siden da jeg gikk på skole. Da hadde jeg om Xbox 360, og det var kanon :) Men så spørs det også om man er vant til å snakke foran en liten/stor forsamling mennesker

Har veldig stor respekt for de som klarer og holde foredrag foran mennesker...om det er 5 eller 90=)

Jeg klarer og gjøre det, men noe jeg unngår i høyeste grad

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Err. Fant en jobb jeg tenkte søke på, også spørte jeg om råd ang. søknaden min, også fikk jeg masse tilbakemelding. Problemet er jo at jeg ikke har lyst til å søke på den jobben lenger. Jeg har ikke noe god motivasjon for å jobbe som kundeservicemedarbeider i en mobilbedrift! Aff. Motløs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...