NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 lolwut? Det er jo strengt talt bare å sette opp en tunnell da, men det er jo ikke helt stuerent å drive å omgå sperrer. Lyst å fortelle åssen setter opp en tunnel? jeg er ikke elev. jeg er it-ansvarlig, og det er noe jeg aldri har lært eller gjort. :S U wanta me to teach u leet haxor skillzor? Her kan du lese litt om det. http://en.wikipedia.org/wiki/Tunneling_protocol Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 wuhu. 2 på geografi-prøve. Jeg hater læreren. Burde du ikke heller hate deg selv for at du ikke gidda å lese til prøven? ^^ Kanskje... Men læreren er uansett håpløs! Se for deg verdens gråeste lærer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Med mindre du går på videregående i Kongsberg, har du ikke møtt verdens dølleste geografilærer. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 lolwut? Det er jo strengt talt bare å sette opp en tunnell da, men det er jo ikke helt stuerent å drive å omgå sperrer. Lyst å fortelle åssen setter opp en tunnel? jeg er ikke elev. jeg er it-ansvarlig, og det er noe jeg aldri har lært eller gjort. :S U wanta me to teach u leet haxor skillzor? Her kan du lese litt om det. http://en.wikipedia.org/wiki/Tunneling_protocol Hørtes ut som en morsom idè. Btw, noen som vet om noen hax0rs konferanser i vårt vakre Norge? Trenger litt skillz. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Med mindre du går på videregående i Kongsberg, har du ikke møtt verdens dølleste geografilærer. Det er umulig fordi verdens dølleste geografilærer jobber på Olav Duun vgs i Namsos. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Litt skremmende kunnskaper på it-ansvarlige folk her. Til og med jeg som datanoob kan det der. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 wuhu. 2 på geografi-prøve. Jeg hater læreren. Burde du ikke heller hate deg selv for at du ikke gidda å lese til prøven? ^^ Kanskje... Men læreren er uansett håpløs! Se for deg verdens gråeste lærer. hvordan var spørsmålene? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Btw, noen som vet om noen hax0rs konferanser i vårt vakre Norge? Trenger litt skillz. Ser ut som at du burde lære deg å bruke google før du prøver å lære deg "hacking": IJFGI. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Tror vi har snakket litt mye om løvbiff her siste dagen. JEG VIL HA NÅ! (Men jeg får vel vente til jeg kommer hjem og skal lage middag) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Genial Suthpark-episode i dag. Endelig fikk vi vite hva som egentlig er grunnen til at Obama blir president. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Genial Suthpark-episode i dag. Endelig fikk vi vite hva som egentlig er grunnen til at Obama blir president. hva heter episoden? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Suthpark-episode Hva er Suthpark og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Suthpark-episode Hva er Suthpark og hvor finner jeg det? http://www.southparkzone.com/season-sid-12.htm Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Btw, noen som vet om noen hax0rs konferanser i vårt vakre Norge? Trenger litt skillz. Ser ut som at du burde lære deg å bruke google før du prøver å lære deg "hacking": IJFGI. Google er overrated iblant. =) Ble riktignok spammed av læreren min. "fra nå av er google bestekompisen din. Bruk det på prøver osv osv osv" Inntil gruppa mi fikk flere teite failz av å bruke svarene som var "pålitelige" -.-" Ble bare skeptisk Though, bruker det titt og ofte til alt mulig annet Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Å? Jeg trodde dere mente noe annet enn South Park jeg, hang ikke helt med. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Litt skremmende kunnskaper på it-ansvarlige folk her. Til og med jeg som datanoob kan det der. Jeg har ikke fått inntryk av det er "overflod" av "it-ansvarlige", så de fleste bedrifter/skoler tar inn alt og alle bare for at systemet skal gå rundt. Du behøver ikke å vite noe om tunneling, så vidt jeg vet, med mindre du skal jobbe med typ VPN og Citrix (noe en del skoler har, but still). Du skal kunne basic "drifte ting" for å være it-admin nå til dags. Så spørs det jo hvor det er og :/ (skole eller en giga bedrift). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) "IT-ansvarlig" på videregående hos oss i 1996-99 var bare en elektro-lærer som hadde litt "peil på data". Men egentlig trengte han hjelp fra elevene til å sette opp en ny skriver på datarommet. Endret 6. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man lærer ikke så mye om hacking og tunneling på skolen nei. Tho har vi hatt litt om tunneling. Eller egentlig ikke, men i oppgaver der vi f.eks skulle sette opp nettverk i bedrift og ordne slik at folk kommer inn på nøyaktig samme ting hjemme. VPN hvis jeg ikke husker så utrolig feil. Var ikke akkurat mye vi gikk igjennom dette. Og jeg angrer bittert på at jeg ikke foreslo å gå igjennom det >< Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Man lærer ikke så mye om hacking og tunneling på skolen nei. Tho har vi hatt litt om tunneling. Eller egentlig ikke, men i oppgaver der vi f.eks skulle sette opp nettverk i bedrift og ordne slik at folk kommer inn på nøyaktig samme ting hjemme. VPN hvis jeg ikke husker så utrolig feil. Var ikke akkurat mye vi gikk igjennom dette. Og jeg angrer bittert på at jeg ikke foreslo å gå igjennom det >< yupp, VPN er en rimelig fin ting å ha i ermen Dog, jeg kan det ikke, så det må læres ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg