Petter Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 HVa?? er ikke alle her på forumet wow geeks? Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mikkel... du har ikke peiling på hvilken nylongitar jeg kan kjøpe? trenger en som har braaa lyd?:S ikke dårlig fabrikklaga Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Skulking is phail! You R Fail. I do what i want. Cause a pirate is FREEEEEEE. :3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 HVa?? er ikke alle her på forumet wow geeks? Nei? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Mikkel... du har ikke peiling på hvilken nylongitar jeg kan kjøpe? trenger en som har braaa lyd?:S ikke dårlig fabrikklaga Aiming high or aiming low? http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1702#LargePicture Kan være tips siden det er innebygd mic på den for å leke med bedre lyd senere. Uansett, prøv å finn en av skikkelig merke f.eks: ibanez, epiphone, gibson, yamaha og vær sikker på at den har cutaway. Akustisk uten cutaway er pain in the ass å spille på :S Endret 6. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Mikkel... du har ikke peiling på hvilken nylongitar jeg kan kjøpe? trenger en som har braaa lyd?:S ikke dårlig fabrikklaga Aiming high or aiming low? http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1702#LargePicture Kan være tips siden det er innebygd mic på den for å leke med bedre lyd senere. Den så DRIT FIN ut!:O har du prøvd den selv eller? skal vurdere veldig sterkt på den der altså! *sikle* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har ikke prøvd den selv nei. Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva vil Cutaway si da? kan du forklare det med få gode ord? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ørr... At de har kutta vekk en bit imellom 16'end og 12. Båndet slik at du enklere når tak i de lyse tonene. Cutaway: http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1702#LargePicture Ikke cutaway: http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=974#LargePicture Comprende? Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) åååja.. herregud så åpenbart? sorry.. "mandag" idag vettu har jo en comprende? hjemme faktisk.. veldig plagsomt å ikke nå dem lyse -.- Endret 6. november 2008 av probin Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Snart helg heter det Jeg kjøpte en billig akustisk på rema 1000 uten cutaway. Fin lyd men dog ubehagelig å spille på. Btw, hvorfor ikek satsa på stålstrenger? Mye bedre lyd og enda enklere å spille på siden strengene ligger lavere enn nylon. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Snart helg heter det Jeg kjøpte en billig akustisk på rema 1000 uten cutaway. Fin lyd men dog ubehagelig å spille på. Btw, hvorfor ikek satsa på stålstrenger? Mye bedre lyd og enda enklere å spille på siden strengene ligger lavere enn nylon. Er helg etter idag, for imorgen har jeg fri fra skolen Takk Gud for planleggingsdager Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Snart helg heter det Jeg kjøpte en billig akustisk på rema 1000 uten cutaway. Fin lyd men dog ubehagelig å spille på. Btw, hvorfor ikek satsa på stålstrenger? Mye bedre lyd og enda enklere å spille på siden strengene ligger lavere enn nylon. jeg har epiphone-stålstrenger hjemme liker ikke gitaren, men spiller på den jeg vil ha en nylon pga jeg elsker flamenco *GURGLE* burde kanskje kjøpe spansk gitar eller flamenco gitar. men ikke så viktig! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 lolwut? Det er jo strengt talt bare å sette opp en tunnell da, men det er jo ikke helt stuerent å drive å omgå sperrer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 PM-funksjonen på forumet er undervurdert. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 wuhu. 2 på geografi-prøve. Jeg hater læreren. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 wuhu. 2 på geografi-prøve. Jeg hater læreren. Burde du ikke heller hate deg selv for at du ikke gidda å lese til prøven? ^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 lolwut? Det er jo strengt talt bare å sette opp en tunnell da, men det er jo ikke helt stuerent å drive å omgå sperrer. Lyst å fortelle åssen setter opp en tunnel? jeg er ikke elev. jeg er it-ansvarlig, og det er noe jeg aldri har lært eller gjort. :S Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Er det noen som vet hva tenåringskarakteren til Espen Eckbo heter? Han som er veldig i stemmeskiftet Edit: nvm, fant det ut. Ove hoff var det Endret 6. november 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg