Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mikkel... du har ikke peiling på hvilken nylongitar jeg kan kjøpe? trenger en som har braaa lyd?:S ikke dårlig fabrikklaga

Aiming high or aiming low?

http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1702#LargePicture

Kan være tips siden det er innebygd mic på den for å leke med bedre lyd senere.

Uansett, prøv å finn en av skikkelig merke f.eks: ibanez, epiphone, gibson, yamaha og vær sikker på at den har cutaway. Akustisk uten cutaway er pain in the ass å spille på :S

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar
Mikkel... du har ikke peiling på hvilken nylongitar jeg kan kjøpe? trenger en som har braaa lyd?:S ikke dårlig fabrikklaga

Aiming high or aiming low?

http://gitarhuset.no/ProductPage.aspx?PID=1702#LargePicture

Kan være tips siden det er innebygd mic på den for å leke med bedre lyd senere.

Den så DRIT FIN ut!:O har du prøvd den selv eller?

skal vurdere veldig sterkt på den der altså! *sikle*

Lenke til kommentar
Snart helg heter det :p Jeg kjøpte en billig akustisk på rema 1000 uten cutaway. Fin lyd men dog ubehagelig å spille på.

Btw, hvorfor ikek satsa på stålstrenger? Mye bedre lyd og enda enklere å spille på siden strengene ligger lavere enn nylon.

Er helg etter idag, for imorgen har jeg fri fra skolen :w00t: Takk Gud for planleggingsdager :D

Lenke til kommentar
Snart helg heter det :p Jeg kjøpte en billig akustisk på rema 1000 uten cutaway. Fin lyd men dog ubehagelig å spille på.

Btw, hvorfor ikek satsa på stålstrenger? Mye bedre lyd og enda enklere å spille på siden strengene ligger lavere enn nylon.

:D jeg har epiphone-stålstrenger hjemme :p liker ikke gitaren, men spiller på den :)

jeg vil ha en nylon pga jeg elsker flamenco :p *GURGLE* burde kanskje kjøpe spansk gitar eller flamenco gitar. men ikke så viktig!

Lenke til kommentar
lolwut?

Det er jo strengt talt bare å sette opp en tunnell da, men det er jo ikke helt stuerent å drive å omgå sperrer.

Lyst å fortelle åssen setter opp en tunnel? jeg er ikke elev. jeg er it-ansvarlig, og det er noe jeg aldri har lært eller gjort. :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...