Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kan ikke dere to turtelduer bare prate på MSN istedet for å avtale hvem som skal hente hvem og om dere skal prate på Skype eller MSN i denne tråden? Ser jo ut som dere er sjærster. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Kan ikke dere to turtelduer bare prate på MSN istedet for å avtale hvem som skal hente hvem og om dere skal prate på Skype eller MSN i denne tråden? Ser jo ut som dere er sjærster. Godt sagt. :3 Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 ekke min feil at ghraag aldrig er på skype/msn på jobben Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Huh? Bedre å bruke names istedet for quoting, din sopp ^^ Kan selvfølgelig begynne å quote det vi sier til hverandre, men da skal jeg ikke lese en dritt om at vi tar opp så stor plass eller at vi heller kan gjøre ditten og datten med quotes RL kompiser ftw Vi jobber på 2 forskjellige steder og ingen av oss kjører, så å hente noen blir litt vanskelig. ekke min feil at ghraag aldrig er på skype/msn på jobben Er på skype j3g ;= Endret 6. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Forslaget er å bare holde denne MSN-kosepratinga deres på MSN og ikke i denne tråden, da. Har web messenger for det. Endret 6. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 sorry da skal la deg være i fred så du kan sitte her alene å kose deg med løken din. snakes on a plane Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Forslaget er å bare holde denne MSN-kosepratinga deres på MSN og ikke i denne tråden, da.Har web messenger for det. På de fleste skoler er alle msn-baserte sider og programmer stengt. Selv for en it-ansvarlig. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Huh? Bedre å bruke names istedet for quoting, din sopp ^^Kan selvfølgelig begynne å quote det vi sier til hverandre, men da skal jeg ikke lese en dritt om at vi tar opp så stor plass eller at vi heller kan gjøre ditten og datten med quotes RL kompiser ftw Vi jobber på 2 forskjellige steder og ingen av oss kjører, så å hente noen blir litt vanskelig. ekke min feil at ghraag aldrig er på skype/msn på jobben Er på skype j3g ;= Nå er det ikke alle som vet hvem disse vanlige personene som du bruker navn på er. Åja. Sånnsett. Uansett. 3: Forslaget er å bare holde denne MSN-kosepratinga deres på MSN og ikke i denne tråden, da.Har web messenger for det. q4t Forslaget er å bare holde denne MSN-kosepratinga deres på MSN og ikke i denne tråden, da.Har web messenger for det. På de fleste skoler er alle msn-baserte sider og programmer stengt. Selv for en it-ansvarlig. Trodde en it-ansvarlig var god nok til å unngå denne sperren. Eller kanskje ikke. 3: Endret 6. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Trodde en it-ansvarlig var god nok til å unngå denne sperren. Eller kanskje ikke. 3: Du får ikke forbigått en sperre satt opp av fylkesfolka sjøl.. med mindre du har en god proxyside som kan bypasse alt. Tilogmed login på msn? Endret 6. november 2008 av b-real Fjernet unødvendig quoting Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 HAHAHAA, noobs. :3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 HAHAHAA, noobs. :3 ok. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 HAHAHAA, noobs. :3 ok. Indeed. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 HAHAHAA, noobs. :3 ok. Indeed. lolwut? Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Lengesiden det har vært så spennende her på forumet!!! DAMN *tar fram popcorn og cola og setter seg ned i godstolen* -- NEED MORE COMMENTS! Endret 6. november 2008 av probin Lenke til kommentar
probin Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 :O.. shiiiaaat! jeg er.... drrrrruuuummmm... TØØØRST!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Fjernet litt unødvendige quoting.. Sitter her i stolen med ei som venter unger om ikke så mange dagene og det er ikke snakk om at hun skal være noe andre steder en på fanget mitt så...jah...en blir vel sittende her. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var med i funrun BT i går og fikk T6 chest på den undergeara locken min Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Gz..første gangen jeg var BT fikk jeg 3 items:P ikke noe t6 men noen sholders og noe andre greier:P Endret 6. november 2008 av Dovito Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Var med i funrun BT i går og fikk T6 chest på den undergeara locken min *skjønne ingen ting* Kos deg, b-real. Jeg skal skulke naturfagtimen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg