Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huh? Bedre å bruke names istedet for quoting, din sopp ^^

Kan selvfølgelig begynne å quote det vi sier til hverandre, men da skal jeg ikke lese en dritt om at vi tar opp så stor plass eller at vi heller kan gjøre ditten og datten med quotes ;)

RL kompiser ftw ;)

Vi jobber på 2 forskjellige steder og ingen av oss kjører, så å hente noen blir litt vanskelig.

ekke min feil at ghraag aldrig er på skype/msn på jobben

Er på skype j3g ;=

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Huh? Bedre å bruke names istedet for quoting, din sopp ^^

Kan selvfølgelig begynne å quote det vi sier til hverandre, men da skal jeg ikke lese en dritt om at vi tar opp så stor plass eller at vi heller kan gjøre ditten og datten med quotes ;)

RL kompiser ftw ;)

Vi jobber på 2 forskjellige steder og ingen av oss kjører, så å hente noen blir litt vanskelig.

ekke min feil at ghraag aldrig er på skype/msn på jobben

Er på skype j3g ;=

Nå er det ikke alle som vet hvem disse vanlige personene som du bruker navn på er.

Åja. Sånnsett. Uansett. 3:

Forslaget er å bare holde denne MSN-kosepratinga deres på MSN og ikke i denne tråden, da.

Har web messenger for det.

q4t

Forslaget er å bare holde denne MSN-kosepratinga deres på MSN og ikke i denne tråden, da.

Har web messenger for det.

På de fleste skoler er alle msn-baserte sider og programmer stengt.

Selv for en it-ansvarlig.

Trodde en it-ansvarlig var god nok til å unngå denne sperren. Eller kanskje ikke. 3:

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
Trodde en it-ansvarlig var god nok til å unngå denne sperren. Eller kanskje ikke. 3:

Du får ikke forbigått en sperre satt opp av fylkesfolka sjøl.. med mindre du har en god proxyside som kan bypasse alt. Tilogmed login på msn?

Endret av b-real
Fjernet unødvendig quoting
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...