Liberalistiske Samebror Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ah, jeg digger Muppet Show. Ser gjennom sesong 1 nå Koooos Swedish Chef FTW Bork Bork Bork Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg kjører heller ikke dynamisk, og her faller Adage ut, i diskusjon.no-skin, som er skinet vi bruker for å avgjøre lengder. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg eier deg. Seriøst. Jeg eier på å mekke løvbiff. Bare spør Nyhus. Eller Lars. De kan gå gode for meg. Det er en egen tråd i Gledesutbrudd dedikert til løvbiffopplegget mitt. Hah! Ok ok, du kan mekke løvbiff, så holder jeg meg til ordentlig biff. Deal? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så var det å finne dusjen... :3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tenker jeg finner senga isteden. Så får dusjen heller vente til i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 *weeeee* Vincent Price Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nei, nå lager jeg mat. Enten macaroni og krydder,eller chips og krydder(må nok handle imorgen ja) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så var oppdrag dusj ferdig. Så var det mission bed. :3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg eier deg. Seriøst. Jeg eier på å mekke løvbiff. Bare spør Nyhus. Eller Lars. De kan gå gode for meg. Det er en egen tråd i Gledesutbrudd dedikert til løvbiffopplegget mitt. Hah! Hvorfor har du aldri laget løvbiff til meg? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nå merker jeg at jeg ikke har spist idag og har lyst på løvbiff. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hvorfor har du aldri laget løvbiff til meg? Err. Jeg burde nesten ha gjort det. Vi får finne en kveld det passer, så skal jeg lage løvbiff til deg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Err. Jeg burde nesten ha gjort det. Vi får finne en kveld det passer, så skal jeg lage løvbiff til deg Hurra! <3 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 1. Basskuk er BEST på løvbiff. Skremmende at det ikke står i leksikoner rundt om i verden, så sant er det. 2. Llandari, eat your heart out, jeg eier deg på vanlig biff. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg eier spesielt på et område innen matlaging, og det er på svin i alle former. Bare så synd at jeg bor med fire muslimer. :/ Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 1. Basskuk er BEST på løvbiff. Skremmende at det ikke står i leksikoner rundt om i verden, så sant er det.2. Llandari, eat your heart out, jeg eier deg på vanlig biff. Ikke for å være en partypooper her, men løvbiff er ikke så veldig avansert. Ok da, det er for å være partypooper Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bare jeg som syns at en nyformatert PC er som rykende ferskt brød? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bare jeg som syns at en nyformatert PC er som rykende ferskt brød? Personlig så synes jeg brødet smaker bedre, men det er kanskje bare meg. PC'en smaker liksom litt... plast. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nyformatert pc er mer som gammelt brød varmet opp i ovnen, det blir liksom ikke helt det samme. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bare jeg som syns at en nyformatert PC er som rykende ferskt brød? Personlig så synes jeg brødet smaker bedre, men det er kanskje bare meg. PC'en smaker liksom litt... plast. Jeg tror du vil finne at en pc smaker mistenkelig likt en Talisker 18, iallefall om det har blitt kjørt litt for høye spenninger her og der... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ikke for å være en partypooper her, men løvbiff er ikke så veldig avansert.Ok da, det er for å være partypooper Nei, men jeg har skills på å få det virkelig nam. Sånn himmelsk, liksom. Eller, det er kanskje å dra det litt langt, men... IKKE TA LØVBIFFEN MIN FRA MEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg