MrLeftfield Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 men så mener du at du er bedre enn alle andre og da Alt jeg har sagt er at jeg er i besittelse av bedre språkbeherskelse enn folk flest. Om du vil tolke det som at jeg tror jeg "er bedre enn alle andre", har jeg ikke si annet å si enn at du er en skikkelig tulling. å nei, du. Det er ikke så enkelt, ser du. Greia er at hele holdningen din i tråden er "Jeg er bedre enn deg på alle måter, slutt å snakke til meg". Så spørsmålet er da: hva gjør du her? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nordmenn generelt har alt for stor selvtillit i forhold til egne engelsk-kunnskaper. Videregående-nivå kan vel knapt kalles basic, og ellers begrenser den allmenne kunnskapen seg til dagligtale og liksom-avansert skriftlig utfoldelse. Faller du under kategorien "nordmenn generelt"? Jeg vil si det ja. Da synes jeg du skal skjerpe selvtilliten din litt Hvilket grunnlag har du for å foreslå det? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg hater sannsynlighetsregning. Jeg også. Godt vi er ferdig med det. Nå dukker det ikke opp før eksamensrepetisjonen. Endret 5. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg hater sannsynlighetsregning. Det er en stor sjanse for å ikke få det til. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Stakkars de hvite amerikanerne... De må virkelig ha det fælt. Ja, hun har selvsagt vært med og undertrykket de svarte og holdt dem som slaver... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det er en stor sjanse for å ikke få det til. Tuller nå.. jeg slet i 1 time, med den aller første oppgaven i kapittelet. Det er søren meg ikke matte! Jeg fikk forresten 6 på kjemiprøven jeg fikk igjen idag! (mener å huske det var du som hjalp meg med kjemi) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Forsvant innlegget mitt om årsaken til utestenging ved forumet? Eller drømmer jeg? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Forsvant innlegget mitt om årsaken til utestenging ved forumet? Eller drømmer jeg?Gjorde nok det. Jeg har kinodate i morgen! \o Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Nordmenn generelt har alt for stor selvtillit i forhold til egne engelsk-kunnskaper. Videregående-nivå kan vel knapt kalles basic, og ellers begrenser den allmenne kunnskapen seg til dagligtale og liksom-avansert skriftlig utfoldelse. Faller du under kategorien "nordmenn generelt"? Jeg vil si det ja. Da synes jeg du skal skjerpe selvtilliten din litt Hvilket grunnlag har du for å foreslå det? Nordmenn generelt har alt for stor selvtillit i forhold til egne engelsk-kunnskaper. Videregående-nivå kan vel knapt kalles basic, og ellers begrenser den allmenne kunnskapen seg til dagligtale og liksom-avansert skriftlig utfoldelse. Du har iallefall stor selvtillit i forhold til egne engelsk-kunnskaper. Om du vil skjerpe din selvtillit eller ikke er selvsagt opp til deg, det var kun et forslag. Edit: Engelskprosjektet mitt skal være ferdig til imorgen, da skal det framføres. Temaet er "The Elizabethan Era" - vi er 4 på gruppen. 1 skriver om Queen Elizabeth, 1 skriver om kultur, og jeg skriver om den engelsk-spanske krigen (den siste skulker). Han med ansvar for kultur sender meg hans kontribusjon, og jeg svarer; ebc sier: Det skal jo være kultur under queen elizabeth's regime, og ikke moderne kultur? Marius<33 sier: hæ??? ebc sier: Kultur på 1500-1600 tallet Marius<33 sier: d e jo ingen som har sakt nå om at æ ska ha kultur på ____1500-1600 talle_____!! Endret 5. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Et par innlegg ble fjernet etter en liten opprydning. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Det må ha vert en moderator som har lusket da.. Jeg må si det ga en liten bismak å få innlegg slettet på den måten uten å bli underrettet. Edit: der kom den ja. Endret 5. november 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dere er så uuutålmodige! :---P Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Aha. Derfor det kom så mange menn i grønne frakker hit. :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Selvsagt er vi utålmodige, vi synes nesten dere burde skrive "jeg har slettet noen innlegg"-innlegget FØR dere sletter. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dere er så uuutålmodige! :---PEr det vanlig praksis å klinisk fjerne alle innlegg relatert til duplikatbrukere? I dette tilfellet var det av liten betydning, men sett at jeg hadde brukt lang tid på å skrive et innlegg sitert til denne brukeren og det ble slettet med slik en rak hånd uten spesifikk notis ville jeg sett på det som et overtramp. Satt litt på spissen har jo ikke jeg noen kjennskap til hvilke brukere jeg bør og ikke bør sitere for å kunne helgardere meg for slike inngrep mot mine egne meningsytringer. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Dere er så uuutålmodige! :---PEr det vanlig praksis å klinisk fjerne alle innlegg relatert til duplikatbrukere? I dette tilfellet var det av liten betydning, men sett at jeg hadde brukt lang tid på å skrive et innlegg sitert til denne brukeren og det ble slettet med slik en rak hånd uten spesifikk notis ville jeg sett på det som et overtramp. Satt litt på spissen har jo ikke jeg noen kjennskap til hvilke brukere jeg bør og ikke bør sitere for å kunne helgardere meg for slike inngrep mot mine egne meningsytringer. Du sparer ikke på kruttet, nei. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Enkelt og greit, det kommer an på situasjonen og hva slags innlegg det er snakk om. Så snakker vi ikke mer om modereringen som ble utført, da vi ikke tillater diskusjon rundt spesifikke modereringer. Eventuelle generelle tilbakemeldinger kan tas i tilbakemeldingskategorien. Woo! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har kinodate i morgen! \o Hvilken film? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Tuller nå.. jeg slet i 1 time, med den aller første oppgaven i kapittelet. Det er søren meg ikke matte! Jeg fikk forresten 6 på kjemiprøven jeg fikk igjen idag! (mener å huske det var du som hjalp meg med kjemi) Wøhøhø, gratulerer . Nei, statistikk og sannsynlighet er ikke matte, det er mangel på matte. Stokastisk variabel, standaravvik, p-hatt, forventet hending, osv osv osv osv . Det er helt jævlig, akkurat som differensialligninger av annen orden . Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hvilken film? La den rette komme inn. Om det irriterer folk at jeg svarer for dem så kan jeg gjerne slutte. Endret 5. november 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg