Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vant. Mye som kun er ekkelt hvis man ser på det i kort tid. Bilder av lik på operasjonsbordet som er blitt åpnet slik at man ser innvoller er faktisk litt interessant. Like greit å bli herdet for sånt, jeg blir mer offended av ting som faktisk er offensive, og ikke bare ekle.

Prøv å se inn i en død gris, med den lukten sivende ut. :wee:

Naturfaglæreren vår i 8-ende klassen var en dyrlege, så hun tok med en død gris og en haug med grisehjerter som vi kunne skjære i. :wee:

Alt gikk bra til hun åpna posen med resten av den døde grisen i. DA måtte jeg gi meg. x]

Lenke til kommentar
http://www.rr-bb.com/showthread.php?t=66839

I am actually feeling nothing... Maybe denial. However, I have other pressing issues on my mind. My daughter called around 9:00 last night walking back from study hall, is an athlete on a college campus, and was just talking to me about the election. She kept saying, "Mom, McCain cannot lose!" A black young man was walking by her at the same time and was obviously listening to her conversation and said to her, "sucks to be you!". Now let it be said, I don't care what color Obama's skin is, my vote had nothing to do with the color of his skin. Then she called again at 10:00 and we couldn't believe our ears, she lives on the 3rd floor in apartments on the campus and the ruckus going on was unbelievable. She said that she was minding her own business watching the election when she heard a lot of hooping and hollering going on. Of course she and her roommates had to see what was going on and she said, "Mom you won't believe what is going on." People are going crazy on campus. Screaming out "WE WON, WE WON", etc. She attends a university in the South that has a very large black population. Now, I am not racist and America has spoken, but I am very afraid for my daughter. We told her to go back inside and mind her p's and q's. She is not afraid to speak her mind and normally I have always encouraged it, but not anymore. She said the tension on campus was very strong. She said the black and white football players were going at it pretty heavy. I thought Obama was supposed to unite this Nation, but doesn't look that way on one college campus!

Stakkars de hvite amerikanerne... De må virkelig ha det fælt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Fullt klar over at jeg nå blir sett på som ignorant og dum, så må jeg innrømme at jeg ikke aner hva Obama står for, sånn politisk. Vet bare and han vil føre en mer tilbaketrukken utenrikspolitikk contra Bush og McCaine.

De sier så lite om politikken i USA, virker for meg som om de bare velger etter personligheten til kandidatene :(

Noen som vil opplyse meg litt?

Leif...

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Altså, i løpet av valgkampene sendes det opptil flere debatter hvor kandidatene presenterer sine synspunkt på aktuelle saker. Ikke at McCain sine synspunkt er McCain sine, han har jo gitt slipp på egne synspunkt for å bli bedre likt hos den gjennomsnittlige republikaner. Maverick meg midt på ryggen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...