Bytex Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg bygde akkurat ferdig den store Millenium Falcon-modellen min!! *klappe seg selv på skuldra* Endret 5. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Som om du er så mye bedre? D: Ja, det er jeg. Proof. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ja. Jeg tror vi har en serie forummedlemmer som er selværklært engelskmenn. Edit: Oi, sneik seg inn to innlegg før jeg rakk å svare. Svarer til Steffen over her. Endret 5. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg bygde akkurat ferdig den store Millenium Falcon-modellen min!! *klappe seg selv på skuldra*Bilder! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Som om du er så mye bedre? D: Ja, det er jeg. men så mener du at du er bedre enn alle andre og da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg bygde akkurat ferdig den store Millenium Falcon-modellen min!! *klappe seg selv på skuldra* Ph,jeg så ikke du komme inn her Eric Forman. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ja. Jeg tror vi har en serie forummedlemmer som er selværklært engelskmenn. Jeg er selverklært amerikaner. Og USA er forsåvidt enig med erklæringen min. edit: Også vil jeg ha bilder av Star Wars-skipet! Endret 5. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg bygde akkurat ferdig den store Millenium Falcon-modellen min!! *klappe seg selv på skuldra* PICS! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg bygde akkurat ferdig den store Millenium Falcon-modellen min!! *klappe seg selv på skuldra* KAST DEN UT VINDUET Å SE OM DEN FLYR! Endret 5. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Som om du er så mye bedre? D: Ja, det er jeg. men så mener du at du er bedre enn alle andre og da *highfive* Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) men så mener du at du er bedre enn alle andre og da Alt jeg har sagt er at jeg er i besittelse av bedre språkbeherskelse enn folk flest. Om du vil tolke det som at jeg tror jeg "er bedre enn alle andre", har jeg ikke si annet å si enn at du er en skikkelig tulling. Endret 5. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Elendig form for roing kaller jeg det der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Bra svar kaller jeg det. Anyways, hvorfor spør ukjente kvinner om jeg kan hente dem i Kr.sund og kjøre dem til Sverige. (var kun ei da, nå nettopp) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Du er vel en person som det stråler kjærlighet og snillhet av Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Fremdeles ekkelt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 men så mener du at du er bedre enn alle andre og da Alt jeg har sagt er at jeg er i besittelse av bedre språkbeherskelse enn folk flest. Om du vil tolke det som at jeg tror jeg "er bedre enn alle andre", har jeg ikke si annet å si enn at du er en skikkelig tulling. Du er ikke tilfeldigvis Skarstard JR? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har dere hørt at byråkratene endelig tok til fornuften og bestemte seg for å gjeninnføre den gamle ordningen rundt norskeksamen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Spesielt det siste bildet av han med det amerikanske flagget synes jeg var kvalmt. Der måtte JEG gi meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg klarte meg igjennom. Med nød og neppe da jeg kom til fyren med stars and stripes i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ga beng etter første bildet jeg(katta) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg