zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Spill WoW. Der jeg har 90% av mine engelsk-kunnskaper. Jeg og ble hatet av min engelsklærer på US, fordi jeg korrigerte småfeil Hun ble irritert og ga meg anmerkninger og nedsatt i atferd for "bråk i timen". Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Og hvordan skal folk lære når alt de får gjøre er å spille brettspill? Jeg er faktisk ganske glad i engelsk. Dere var sikkert ikke flinke nok til å spille. Spill WoW. Der jeg har 90% av mine engelsk-kunnskaper. Jeg og ble hatet av min engelsklærer på US, fordi jeg korrigerte småfeil Hun ble irritert og ga meg anmerkninger og nedsatt i atferd for "bråk i timen". Kondolerer. Quest-tekst er gørr kjedelig og chat-en i WoW er ikke stedet for å lære god engelsk. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Spill WoW. Der jeg har 90% av mine engelsk-kunnskaper. Jeg og ble hatet av min engelsklærer på US, fordi jeg korrigerte småfeil Hun ble irritert og ga meg anmerkninger og nedsatt i atferd for "bråk i timen". HAHAHA, har hørt det utsagnet der fra haugevis med folk. Er like idiotisk hver gang. HAHAHA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Og hvordan skal folk lære når alt de får gjøre er å spille brettspill? Jeg er faktisk ganske glad i engelsk. Dere var sikkert ikke flinke nok til å spille. Spill WoW. Der jeg har 90% av mine engelsk-kunnskaper. Jeg og ble hatet av min engelsklærer på US, fordi jeg korrigerte småfeil Hun ble irritert og ga meg anmerkninger og nedsatt i atferd for "bråk i timen". Kondolerer. Quest-tekst er gørr kjedelig og chat-en i WoW er ikke stedet for å lære god engelsk. Jeg skulle akkurat til å si akkurat det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Nei, det er jo det som er viktig WoW<3 Der jeg traff alle britene mine. Endret 5. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Selv om folk bruker forkortelser i trade chat, og gjennomsnittsguildet består av 13-åringer, så finnes det faktisk guilds hvor man er pålagt å være formell i chat (til en viss grad selvfølgelig) - for ikke å snakke om alle timene jeg har tilbrakt på VT, så det å si at man ikke lærer engelsk av WoW - er helt feil. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg foretrekker RP-serverene Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Selv om folk bruker forkortelser i trade chat, og gjennomsnittsguildet består av 13-åringer, så finnes det faktisk guilds hvor man er pålagt å være formell i chat (til en viss grad selvfølgelig) - for ikke å snakke om alle timene jeg har tilbrakt på VT, så det å si at man ikke lærer engelsk av WoW - er helt feil. Jeg sa at det ikke var stedet for å lære god engelsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg foretrekker å snakke med folk live. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg foretrekker å snakke med folk live. Ikke alle som spiser mengde på mengde med grændis, drikker flere liter med cola og runker til nelfs, nei. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nordmenn generelt har alt for stor selvtillit i forhold til egne engelsk-kunnskaper. Videregående-nivå kan vel knapt kalles basic, og ellers begrenser den allmenne kunnskapen seg til dagligtale og liksom-avansert skriftlig utfoldelse. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hoho lenge siden jeg har vært her nå! Heisann! Beklager folket her eier ikke høflighet. Hei hvor har du vært da? jeg har ingen å iritere meg over nå Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er også høflig... :--( Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Spill WoW. Der jeg har 90% av mine engelsk-kunnskaper. Jeg og ble hatet av min engelsklærer på US, fordi jeg korrigerte småfeil Hun ble irritert og ga meg anmerkninger og nedsatt i atferd for "bråk i timen". Skjønner jeg godt. Er utrolig irriterende med folk som skal pirke på småfeil læreren gjør. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Nordmenn generelt har alt for stor selvtillit i forhold til egne engelsk-kunnskaper. Videregående-nivå kan vel knapt kalles basic, og ellers begrenser den allmenne kunnskapen seg til dagligtale og liksom-avansert skriftlig utfoldelse. Faller du under kategorien "nordmenn generelt"? Zlatsman: Så det hadde vært bedre å la læreren lære bort feilstavelser etc.? Endret 5. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Spørs vel det. F.eks. en liten slurvefeil i matte, får stort sett konsekvenser for resten av stykket. Da er det nødvendig å påpeke feil. Selv om det fører til at læreren misliker deg i to år etterpå Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nordmenn generelt har alt for stor selvtillit i forhold til egne engelsk-kunnskaper. Videregående-nivå kan vel knapt kalles basic, og ellers begrenser den allmenne kunnskapen seg til dagligtale og liksom-avansert skriftlig utfoldelse. Faller du under kategorien "nordmenn generelt"? Jeg vil si det ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Altså, engelsk er morsmålet mitt, og jeg blir ærlig talt direkte fornærmet av enkelte folk som tilsiende får 5-ere i engelsk muntlig. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Nordmenn generelt har alt for stor selvtillit i forhold til egne engelsk-kunnskaper. Videregående-nivå kan vel knapt kalles basic, og ellers begrenser den allmenne kunnskapen seg til dagligtale og liksom-avansert skriftlig utfoldelse. Faller du under kategorien "nordmenn generelt"? Jeg vil si det ja. Da synes jeg du skal skjerpe selvtilliten din litt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Altså, engelsk er morsmålet mitt, og jeg blir ærlig talt direkte fornærmet av enkelte folk som tilsiende får 5-ere i engelsk muntlig. Nå gir plutselig den telefonsvareren mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg