Petter Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 nam nam fiske burger:) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ord delings feil. Clicky Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Takk, det trengte jeg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Snart vanker det lasagne på undertegnede. Yay. \o/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Lucky fucker. Jeg er trett og lat og spiser kjeks til middag Har hatt min første virkelige interessante skoledag, irriterende at jeg var så fuckings trett. Vi lærte om miksebord og hvordan de fungerer, merkelig nok var vi bare 5 av 25 tilstede. Når det først er noe interessant. Ja ja. Og etter 3 timer med det, var det ned i studio for en 5 timer lang session med en gruppe musikkstudenter som vi skal følge frem til eksamenskonserten deres i desember. Og det beste med det hele er at de skal lage noe Beatles-greier, i dag tok vi opp Yesterday på fløyte og akustisk gitar, samt vokal + cymbal (skikkelig psykedelisk feeling)-intro til Lucy in the Sky with Diamonds. Åh, det skal bli så moro å jobbe med dette. Lage musikkvideo, kombinere vår oppgave i flerkameraproduksjon med å filme konserten deres og styre og gire og åh! Jeg gleder meg sånn til dette Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ananas er faen meg den beste frukten siden granateplet og melonen. Den er steinfri, ikke besk eller sur, man slipper stilker og skrell og den kommer i reale porsjoner. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Test..faens med tid det tar å oppdatere avatar.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jaha..hva var det for en merkelig funksjon? Fjerna cache? Funka hvertfall. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 JA de som lurer det gikk fint og Hete Jørn gunnar i dag. Noen som lurte litt, men jeg ser framover til og få mer erfaringer med dette navnet Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Er så møkka lei av gruppearbeid på skolen for tiden. En i gruppa mi "hadde ikke internett" så jeg må lage powerpoint-delen selv (framføring i morgen). Han sendte meg netopp en SMS med det han ville ha med av sitt arbeid når det gjelder powerpoint presentasjonen; *Art - painting - photography - sculpture *Music - musical history - new trend *Language - traditionally - British Empire *Symbols -Flags -Tree golden lions Ok, jeg sa at vi kun trengte stikkord på presentasjonen, MEN HALLO?! Edit: Det er forøvrig om "The Elizabethan Era" - vedkomne har om kultur under den tiden, håper bare han har skjønt det og ikke kommer med "English Culture" (Jeg går VGS, derav den dårlige standarden) Endret 5. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 nå går jeg på gitar spelling hade Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Enten blir det en farlig lang presentasjon eller så blir det en veldig stikkordspreget presentasjon.. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Flaks at vi er 4 på gruppen. Eller ikke? Nr.1 er kronisk dum, Nr.2 ligger litt under snittet, og en tredje person er lat. Skulle nesten mene at når du gikk 1ST så skulle du kunne såppas at du vet hvordan du komponerer en presentasjon. Edit: Og i tillegg får vi gruppekarakter! Har prøvd å snakke med læreren men hun sier at da får jeg gjøre jobben selv. MØKK! Endret 5. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg fikk 6-er på kjemiprøve! *stolt* Endret 5. november 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Så da skal du bare gjøre hele jobben og servere de andre en god karakter uten at de har gjort en dritt? For ei fitte av en lærer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Flaks at vi er 4 på gruppen. Eller ikke? Nr.1 er kronisk dum, Nr.2 ligger litt under snittet, og en tredje person er lat. Skulle nesten mene at når du gikk 1ST så skulle du kunne såppas at du vet hvordan du komponerer en presentasjon. Edit: Og i tillegg får vi gruppekarakter! Har prøvd å snakke med læreren men hun sier at da får jeg gjøre jobben selv. MØKK! Vi fikk også oppgave i dag. 4 stk på gruppa inkludert meg. 2 utlendinger som ikke jobber, og jenta i klassen jeg er forelska i. Endte opp med at jeg og hu satt og planla, prata, lo og koste oss, mens de to andre satt på hvert sitt rom og fjasa med alt mulig annet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Brukeren "Lillium" for meg til å tenke på dette EDIT: altså ingenting negativt i det altså. Digger den Endret 5. november 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Brukeren "Lillium" for meg til å tenke på dette EDIT: altså ingenting negativt i det altså. Digger den Sjekk ut Elfen Lied du. Lilium er intosangen til serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg