Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lucky fucker.

Jeg er trett og lat og spiser kjeks til middag :p

Har hatt min første virkelige interessante skoledag, irriterende at jeg var så fuckings trett.

Vi lærte om miksebord og hvordan de fungerer, merkelig nok var vi bare 5 av 25 tilstede. Når det først er noe interessant.

Ja ja.

Og etter 3 timer med det, var det ned i studio for en 5 timer lang session med en gruppe musikkstudenter som vi skal følge frem til eksamenskonserten deres i desember. Og det beste med det hele er at de skal lage noe Beatles-greier, i dag tok vi opp Yesterday på fløyte og akustisk gitar, samt vokal + cymbal (skikkelig psykedelisk feeling)-intro til Lucy in the Sky with Diamonds.

Åh, det skal bli så moro å jobbe med dette. Lage musikkvideo, kombinere vår oppgave i flerkameraproduksjon med å filme konserten deres og styre og gire og åh! :D

Jeg gleder meg sånn til dette :D

Lenke til kommentar

Er så møkka lei av gruppearbeid på skolen for tiden. En i gruppa mi "hadde ikke internett" så jeg må lage powerpoint-delen selv (framføring i morgen). Han sendte meg netopp en SMS med det han ville ha med av sitt arbeid når det gjelder powerpoint presentasjonen;

*Art

- painting

- photography

- sculpture

*Music

- musical history

- new trend

*Language

- traditionally

- British Empire

*Symbols

-Flags

-Tree golden lions

Ok, jeg sa at vi kun trengte stikkord på presentasjonen, MEN HALLO?!

Edit:

Det er forøvrig om "The Elizabethan Era" - vedkomne har om kultur under den tiden, håper bare han har skjønt det og ikke kommer med "English Culture" (Jeg går VGS, derav den dårlige standarden)

Endret av zennox
Lenke til kommentar

Flaks at vi er 4 på gruppen. Eller ikke? Nr.1 er kronisk dum, Nr.2 ligger litt under snittet, og en tredje person er lat. Skulle nesten mene at når du gikk 1ST så skulle du kunne såppas at du vet hvordan du komponerer en presentasjon.

Edit:

Og i tillegg får vi gruppekarakter! Har prøvd å snakke med læreren men hun sier at da får jeg gjøre jobben selv.

MØKK!

Endret av zennox
Lenke til kommentar
Flaks at vi er 4 på gruppen. Eller ikke? Nr.1 er kronisk dum, Nr.2 ligger litt under snittet, og en tredje person er lat. Skulle nesten mene at når du gikk 1ST så skulle du kunne såppas at du vet hvordan du komponerer en presentasjon.

Edit:

Og i tillegg får vi gruppekarakter! Har prøvd å snakke med læreren men hun sier at da får jeg gjøre jobben selv.

MØKK!

Vi fikk også oppgave i dag. 4 stk på gruppa inkludert meg. 2 utlendinger som ikke jobber, og jenta i klassen jeg er forelska i. Endte opp med at jeg og hu satt og planla, prata, lo og koste oss, mens de to andre satt på hvert sitt rom og fjasa med alt mulig annet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...