Snurreleif Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Go wild, Go brun. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Rosa passer ikke til meg. Farger jeg har å velge mellom: Svart Lilla Lilla med svart Lilla med grønt (gjort før, ble fort lei). Knallrødt Knallrødt med svart Marineblått med svart. Marineblått med svart kan fort bli stilig Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har tenkt tanken. Jeg tenker sjeldent på etterveksten uansett. Det ser intensjonelt ut når jeg har hanekammen oppe. Jeg gidder ikke farge håret på dritt lenge Skal ha min naturlige hårfarge nå^^ Gar0 veit åssen den er Og hvor lang etterveksten har vært før Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Go wild, Go brun.Men jeg er naturlig svarthåret. O.o Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 du ikke farge håret mer??!? d er som cola uten kullsyre. det er ikke bra. hold deg te svart ellers er du ikke den noen cm lengre kopien av meg lengre Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) du ikke farge håret mer??!? d er som cola uten kullsyre. det er ikke bra. hold deg te svart ellers er du ikke den noen cm lengre kopien av meg lengre Haha xD Er ikke jeg som har gitt folk ideèn om det Menneh, svar på PM og a Endret 5. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Go wild, Go brun.Men jeg er naturlig svarthåret. O.o Go wild, go blekt hår, den ju go Brun. Nai? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg vil helst unngå å bleke håret mitt kraftig flere ganger. Ble så slitt og kjipt sist.. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ekke min feil XD når folk sier jeg skal beskrive deg: hmmm svart langt hår. lang.tynn. spiller WoW. hører på metall. ah så han er en kopi av deg assa! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Jeg vil helst unngå å bleke håret mitt kraftig flere ganger. Ble så slitt og kjipt sist.. Er av denne grunn jeg heller vil ha min naturlige hårfarge tilbake =) ekke min feil XD når folk sier jeg skal beskrive deg: hmmm svart langt hår. lang.tynn. spiller WoW. hører på metall. ah så han er en kopi av deg assa! Hihi ^^ Endret 5. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg vil helst unngå å bleke håret mitt kraftig flere ganger. Ble så slitt og kjipt sist.. Håret ditt har sikkert godt av en periode uten farging / bleking også ja... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Æsj, care på det. Hårfarge er ikke krise uansett, bare man bruker en god balsam og tar vare på håret sitt. Bleking er faktisk skikkelig ødeleggende. Edit: Håret mitt er faktisk silkemykt og blankt, og knekker ikke særlig lett, så jeg har klart å redde det. Endret 5. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg vil helst unngå å bleke håret mitt kraftig flere ganger. Ble så slitt og kjipt sist.. Go wild, Go bald before you pass 30. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Og akkurat da Dethklok kom inn i min shuffle playlist skal jeg dra hjem fra jobb =) Mohiihihihihihihihi ^^ Snakes på msn og/eller skype etterpå Gar0 Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 jessda d gjør vi. må fortsatt jobbe en time til jeg da. men snakes on a plane Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Snakes on a roflcopter! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Prøv Lazytown-rosa Weeeee! Lazytown Endret 5. november 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 jessda d gjør vi. må fortsatt jobbe en time til jeg da. men snakes on a plane Så deilig å se at andre har like dårlig humor som vi har her på jobben Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 haha seff^^ man skal være litt sære Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Humoren er ikke elendig før man begynner å omtale den som thumor og samtidig synes det er helt genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg