Sidious Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hjemme igjen. I kjent stil sitter jeg her med en boks coca cola, sjekker forumet, e-posten og nyhetene. Får vel lage lasagnette i dag. Muligens gjøre noe skolearbeid senere på ettermiddag. Har folket hatt en grei dag? Flott at Obama vant presidentvalget, synes jeg. Håper han kan føre USA i rett retning. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Eple: In that case, pink and yellow! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Vi prøvde å få typen min til å farge håret sitt gult og rosa, men han ville ikke. JEG hadde dessverre ikke kledd gult hår, ellers hadde jeg gjort det uten å nøle. Blir vel lilla eller noe sånt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Hun kler jo svart hår da, Nikka. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det kan hende, jeg tror egentlig hun hadde kledd hvilken som helst farge på håret jeg da. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 jeg sier bare ettervekst ftw! Jeg har totalt ca 15 cm ettervekst MOhahahhahahahahahaa XD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg har ganske brutal ettervekst jeg og, men det funker helt greit med hanekam. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 ettervekst ja^^ jojo jeg har bare 2 cm ettervekst eller noe^^ men farg d svart du. svart is teh win Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Rosa passer ikke til meg. Farger jeg har å velge mellom: Svart Lilla Lilla med svart Lilla med grønt (gjort før, ble fort lei). Knallrødt Knallrødt med svart Marineblått med svart. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Rosa passer ikke til meg. Farger jeg har å velge mellom: Svart Lilla Lilla med svart Lilla med grønt (gjort før, ble fort lei). Knallrødt Knallrødt med svart Marineblått med svart. Ta en Ozzy og kjør svart med rødt =) Har tenkt på det selv faktisk Lenke til kommentar
Benor Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ser på David Gilmour - Live in Gdansk nå. Vanvittig bra greier Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg hadde svart med rødt i femte, så i syvende, så i niende. Jeg vet ikke om jeg gidder en gang til. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Ta en Britney Spears og skin deg ! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg hadde svart med rødt i femte, så i syvende, så i niende. Jeg vet ikke om jeg gidder en gang til. Men da er det greit ^^ men hel rødt ? Det er hot Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg hadde svart med rødt i femte, så i syvende, så i niende. Jeg vet ikke om jeg gidder en gang til. Kjør svart du, så slipper du å tenke på etterveksten hele tiden. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg ssnakker om KNALL rødt Så rødt som det røde i dette bildet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Har tenkt tanken. Jeg tenker sjeldent på etterveksten uansett. Det ser intensjonelt ut når jeg har hanekammen oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg