Benor Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg kjeder meg. Sei ein vits, da! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Mikkel er dopa på piller. Alt er fargerikt. Alle ler. Comprende? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Lurer på om jeg skal ned å prøve å dirke opp utgangsdøra mi jeg. Fant en video der de får opp akkurat samme modellen som vi har på en to tre. Det så bare så alt for enkelt ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Kjøpe svartfarge og bli naturlig igjen i dag? Y/N? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Edit: Feil formulert gidder ikke rette det Endret 5. november 2008 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 gawd jeg kjeder meg. men woho jeg blir kjørt hjem i dag å slipper å gå!! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Kjøpe svartfarge og bli naturlig igjen i dag? Y/N? Hvilken farge er det nå da? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 gawd jeg kjeder meg. men woho jeg blir kjørt hjem i dag å slipper å gå!! Hihihihihihi^^ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Kjøpe svartfarge og bli naturlig igjen i dag? Y/N? Yesss. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) men kim når WOTLK kommer tror jeg at jeg er syk noen dager fra jobben faktisk. en 3 dagers influensa eller noe. så kan vi game day in and day out Endret 5. november 2008 av Gar0 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) men kim når WOTLK kommer tror jeg at jeg er syk noen dager fra jobben faktisk. en 3 dagers influensa eller noe. så kan vi game day in and day out Tenkte litt på det sjøl gett =) Men neh ^^ Kan nok ikke det =( Endret 5. november 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 men kim når WOTLK kommer tror jeg at jeg er syk noen dager fra jobben faktisk. en 3 dagers influensa eller noe. så kan vi game day in and day out Tenkte litt på det sjøl gett =) slasker!!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 det er /b/lackup på habbo idag, men virker som skolenettverket gjør blockerer flash player Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Kjøpe svartfarge og bli naturlig igjen i dag? Y/N? Hvilken farge er det nå da? Grønt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Behold det grønt du. Grønt hår er stilig. ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Og syng med: Standin' on the corner, swingin' my chain Along came a copper and he took my name He put his dirty maulers on my long drape coat And I whipped out my razor and I slit his throat [Chorus] Teddy boy boogie, a-boogedy-boogedy-boo Teddy boy boogie, a-boogedy-boogedy-boo Ah-aah-aah-ahh, ah-ooh-ooh-ooh Teddy boy boogie-boogie, boogedy-boogedy-boo Well, I'm a teddy boy 'cause that's the life I choose I wear a drape jacket and blue suede shoes I smoke a big cigar and I dig the local hop Saturday night I see my baby dancin' to the bop [Chorus] One night I was out on a chicken run Gettin' my kicks and havin' some fun A cop car came up from behind So I whipped out my razor and I changed his mind Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Men det begynner å nærme seg åtte måneder med grønt hår. Blir kjedelig, og er dyrt å farge så ofte. Å beholde det grønt er uaktuelt. Står mellom svart og "ny, rar farge". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg