NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Matte er jo gøy! Jeg elsker matte jeg. For de som ikke har dyskalkuli. xD Det er sant. Etter å ha lest litt om dyskalkuli så finner jeg det skremmende. Problemer med å lære seg klokka, skille høyre fra venstre og liten eller ingen retningssans. Høres helt jævlig ut spør du meg. God morgen forresten. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Så hvor går grensen mellom våre "likemenn"? Tenker på å ta vare på det som bibelen refererer til som dine neste. Og jeg er ikke enig i at fjerning av religion er løsningen på alle problemer. Maktposisjoner og politiske meninger er nok verre. Hvilken grense og hvilke likemenn? Jeg forstår ikke spørsmålet. Jeg forstår ikke hva du tenker på i andre utsagn heller. Fjerning av religiøse dogmer ville løst veldig mange problemer, samtidig som at det ville skapt noen nye. Jeg har hørt mange religiøse ytre at det eneste som stopper dem fra å gjøre onde "ting" er straffen Gud kommer til å gi dem. Slike folk trenger tydligvis religion for å holde dem i nakken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 For ikke å snakke om de som blander psytrance og hardcore! Da er det kriiiiiise da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hva er et menneske? Hvordan skille mellom arter er vel egentlig det jeg spør om. Hvilke dyr kan vi drepe, og hvilke skal vi ta vare på. Hvem er våre neste (hvem er medlem av vår "stamme")? Dersom de ikke gjør gale ting pga de er redde for gud, hvorfor er dette dumt? Er da ikke bedre (jeg mener ikke at du mener dette) at de begår en gal handling (ifølge lovverket) og dømmes av andre mennesker. For ikke å snakke om de som blander psytrance og hardcore! Da er det kriiiiiise da. Forsøk på stråmann/morsomhet? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nikka : Velvel, jeg har mest problemer med å huske ting. Jeg kan glemme det jeg har lært 10 minutter senere. IIIH! Vi har fått ny lærer! Og han er fra England! Kunne sittet her og hørt på ham snakke i timesvis. Oh lord, jeg dør av lykke. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 What does Obama flag as his most important issues that he wants to fight for? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Poontang? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Matte er jo gøy! Jeg elsker matte jeg. Jeg ønsker jeg var like glad i matte som deg. D: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg ønsker meg mat : \ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hva er et menneske? Hvordan skille mellom arter er vel egentlig det jeg spør om. Hvilke dyr kan vi drepe, og hvilke skal vi ta vare på. Hvem er våre neste (hvem er medlem av vår "stamme")? Dersom de ikke gjør gale ting pga de er redde for gud, hvorfor er dette dumt? Er da ikke bedre (jeg mener ikke at du mener dette) at de begår en gal handling (ifølge lovverket) og dømmes av andre mennesker. Et menneske er alle dyr som kan klassifiseres som homo sapiens sapiens. Vi skiller jo allerede mellom arter så du trenger ikke annet enn å lese litt biologi for å forstå hvordan man skiller arter fra hverandre. Sjimpanser klassifiseres slik: Animalia, Chordata, Mammalia, Primates, Hominidae, Hominidae, Hominini, Panina, Pan Mennesker klassifiseres slik: Animalia, Chordata, Mammalia, Primates, Hominidae, Homo, Homo sapiens, Homo sapiens sapiens. Medlemmene av Homo sapiens sapiens er de vi ikke bør plage, da de tilhører vår egen rase. Det vil være destruktivt for oss som rase å plage hverandre. Det er ikke dumt at de ikke gjør gale ting, men jeg synes motivet for å unnlate å gjøre gale ting blir feil når de må ha en høyere allmektig makt som truer dem til å ikke gjøre gale ting. Jeg gjør ikke gale ting fordi jeg ikke har noen interesse av å plage andre. Jeg oppfører meg strengt talt pent mot andre fordi det gjør at andre oppfører seg pent mot meg, det er altså i min egen interesse å behandle andre medlemmer av stammen godt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Nikka : Velvel, jeg har mest problemer med å huske ting. Jeg kan glemme det jeg har lært 10 minutter senere. Ja, problemer med å huske og forstå systemer er jo også en av symptomene. Jeg føler med deg. Jeg ønsker jeg var like glad i matte som deg. D: Jeg tror jeg er glad i matte fordi jeg alltid har likt logikk og mestret dette godt. Man liker jo ofte det man mestrer, ikke sant? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 ja det sa brura å.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Håhåhåhåhå! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg ønsker jeg var like glad i matte som deg. D: Jeg tror jeg er glad i matte fordi jeg alltid har likt logikk og mestret dette godt. Man liker jo ofte det man mestrer, ikke sant? Joda.. antar det. :o Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Da er det bare en ting å gjøre rosasauen; "Lær deg matte." Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Så, man sitter oppe og ser hele valget, veksler mellom pc-stream og TV. Man legger seg i fire-tiden. Og blir vekket klokken åtte av noen som bruker en hammer. Jeg er kvalm nå, og jeg vil og bruke en hammer... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Haha, jeg hadde også tenkt å sitte oppe, men det gikk ikke. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Morgenstund har gull i munn Eple. Kanskje du skulle bruke hammeren på den som brukte hammer for å vekke deg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Sånn når du nevner valget. Jeg titta innom VG nå. Og jeg syns jeg fant mer om USA-valget enn jeg fant om vårt eget valg sist. Er dette bare tull fra meg, eller? Det virket liksom litt merkelig. oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg