NikkaYoichi Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er trøtt i dag. God morgen folkens. *snufse* Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg er trøtt i dag. God morgen folkens. *snufse* God morgen ^^ Du er ikke alene ^^ Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Sleppy I am, drink coffee you must! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 mitt fravær: 0-dager 0-timer jeg trenger en fridag... Geek . Neida, selv så droppet jeg matteforelesning idag. Dumme foreleser er så grusomt kjedelig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 kan ikke kalle meg geek.. er liksom ikke noe å gjøre vist man skal skulke en dag, bor liksom på skolen så gidder ikke sitte på rommet å surre. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Geek/Nerd er sikkert verdens mest "misbrukte" ord Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Geek/Nerd er sikkert verdens mest "misbrukte" ord EMOO!! =D Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Det blir jo brukt om folk som forjener det. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Agree med Kanon. geek/nerd brukes som regel i en negativ sammenheng. I utgangpunktet er det vel positivt å bli kalt ner, fordi det egentlig betyr at du er opptatt av deg og er forholdsvis flink til det du holder på med.=) Dvs at hvis en person kaller meg geek og selv er flink til f.eks å rappe, så er h*n faktisk nerd Så det er pretty owned på de som bruker ordet til noe negativt =) Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Ja, emo kan vel sikkert føyes inn i listen også Hadde jeg gått i sentrum i går hadde jeg sikkert fått emo-kommentarer. Jeg gikk kledd helt i svart, uten å egentlig være klar over det Sånn midt på dagen fant jeg ut at "oi, jeg går visst kledd i bare svart". Hehe. Ghraag: Jupp. Når folk spør hva jeg jobber med, og jeg svarer, så skjønner de ikke hva det går ut på. Da bare sier jeg at jeg er en "datanørd" Endret 5. november 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Også kan jeg for øvrig også si at "emo" blir misforstått. Det er 2 kategorier i emo-saken. Emo = oppstod på slutten av 70- starten på 80-tallet. Sjekk band som Weezer og Moss Icon. Emo-kid (Scene) = Dagens "ungdom". Whiny drittunger som for min del kan få lov til å stikke av fra verdens overflate. Oppmerksomhetssyke drittunger ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Pfft. Det er forskjell på scene-folk og whiny wannabe shitkids. De første digger stilen, de andre er stygge horunger. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Pfft. Det er forskjell på scene-folk og whiny wannabe shitkids. De første digger stilen, de andre er stygge horunger. Sjeldent.. Men ja^^ Takker for correction =) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Gleder meg til neste Torsdag. Fant ut at jeg faktisk hadde pre-ordera vanlig wrath of the lich king i tilleg til den Collectors edition jeg kjøpte i går. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 kan ikke kalle meg geek.. er liksom ikke noe å gjøre vist man skal skulke en dag, bor liksom på skolen så gidder ikke sitte på rommet å surre. Var da ikke seriøst ment, mer en stereotypisk oppfatning av de kule om hvordan folk som har 0 fravær er. Også kan jeg for øvrig også si at "emo" blir misforstått.Det er 2 kategorier i emo-saken. Emo = oppstod på slutten av 70- starten på 80-tallet. Sjekk band som Weezer og Moss Icon. Emo-kid (Scene) = Dagens "ungdom". Whiny drittunger som for min del kan få lov til å stikke av fra verdens overflate. Oppmerksomhetssyke drittunger ^^ Det som nesten er verre enn ødeleggelse av ord er folk som henger på en relativt gammel betydning av ordet, for eksempel emo. Om noen peker på en svartkledd jente og sier emo og du faktisk ikke evner å forstå hva denne personen mener så hold kjeft, du kan nevne noe om at det ikke nødvendigvis er emo, på samme måte som at jeg nevner at Hard Dance Mania ikke er techno eller hard dance. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Gleder meg til neste Torsdag. Fant ut at jeg faktisk hadde pre-ordera vanlig wrath of the lich king i tilleg til den Collectors edition jeg kjøpte i går. jammen da kan jo jeg få den eine.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Det som nesten er verre enn ødeleggelse av ord er folk som henger på en relativt gammel betydning av ordet, for eksempel emo. Om noen peker på en svartkledd jente og sier emo og du faktisk ikke evner å forstå hva denne personen mener så hold kjeft, du kan nevne noe om at det ikke nødvendigvis er emo, på samme måte som at jeg nevner at Hard Dance Mania ikke er techno eller hard dance. Der må jeg si at jeg ikke helt skjønner om du er positiv eller negativ til min post. ^^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 noen som kan gi meg en kort inføring på hva linje topologi er? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Fikset meg "Julefergå" på DVD i går "Kanon maskinisten!" Dovito: Hvilket fag? Er det nettverkstopologier vi snakker om nå ? Endret 5. november 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Der må jeg si at jeg ikke helt skjønner om du er positiv eller negativ til min post. ^^ Hverken det ene eller det andre. Prøvde å poengtere at det nesten ikke er mulig å lære folk hva ord betyr iforhold til ordbokdefinisjonen når de kan den sosiale definisjonen som "alle" i vennekretsen bruker. Hmm, norsk er vanskelig . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg