Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Bramle ; wtf ? ^^ Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Bramle ; wtf ? ^^ 1. Det er ikke MTV Awards 2008. 2. Obama er velartikulert. 3. Du kan ikke bruke tegnsetting preventivt. 4. Hva faen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 1. Det er ikke MTV Awards 2008. 2. Obama er velartikulert. 3. Du kan ikke bruke tegnsetting preventivt. 4. Hva faen? Nice, du tok en Ghraag. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 godagen alle sammen:) sitter i samf time har sovnet 2 ganger:S noen som har et tips?? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hmmz, nu skjønner jeg ikke en ting xD Nuvel, vi konkluderer med at Bramle eide meg brutalt =) Gratz Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 lawl skjønner ikke sånne merkelige ord på morgen bramle. men bare vent. obama kommer nok til å bli skutt i løpet av neste år Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 godagen alle sammen:) sitter i samf time har sovnet 2 ganger:S noen som har et tips?? Call for /b/lackup! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hmmz, nu skjønner jeg ikke en ting xDNuvel, vi konkluderer med at Bramle eide meg brutalt =) Gratz Vi konkluderer at Bramle er et troll. Nytter ikke å svare meg, Bramle, fordi jeg har ignored you. :3 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 godagen alle sammen:) sitter i samf time har sovnet 2 ganger:S noen som har et tips?? 1. Hold øya oppe. 2. Se for deg diverse mennesker i klassen nakne. Da vil du ikke sovne, men heller bli vettskremt hvis det sitter noen som er meget uinteressant ifølge dine tanker på hvordan en kropp skal være 3. Tenk på hva læreren tenker på da h*n står oppe ved tavla og ingen vil følge med 4. Spør om du kan stikke å kjøpe deg en kaffe fordi du er trøtt. 5. Spør om du kan dra hjem pga. søvnmangel grunnet problemer i hjemmet. 6. Send meldinger med noen i klassen. 7. Vær aktiv. Nja.. Kan noen av de brukes? =) Hmmz, nu skjønner jeg ikke en ting xDNuvel, vi konkluderer med at Bramle eide meg brutalt =) Gratz Vi konkluderer at Bramle er et troll. Nytter ikke å svare meg, Bramle, fordi jeg har ignored you. :3 lol? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Vi konkluderer at Bramle er et troll. Nytter ikke å svare meg, Bramle, fordi jeg har ignored you. :3 Det gjør meg ingenting å bli kalt troll av en som sitter i sin egen lille verden og poster PurePwnage-sitater og -videoer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Spill IndestructoTank! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Vi konkluderer at Bramle er et troll. Nytter ikke å svare meg, Bramle, fordi jeg har ignored you. :3 Det gjør meg ingenting å bli kalt troll av en som sitter i sin egen lille verden og poster PurePwnage-sitater og -videoer. Dette er tross alt en forumkafè, så hva vi poster har vel ingenting med ens egen verden? Vi finner alle ting som vi har lyst til å vise resten. På godt og vondt. Noen synes det er morsomt, andre synes det er tullball. Sånt får man leve med =) Og Chokke ; Tok en Ghraag? =) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 kaffe har jeg ikke mulighet til å få kjøpt. har ikke lyst på fravær vist jeg stikker å legger meg ( kan ikke skylde på at jeg har prob hjemme bor jo på skolen.) ÆSJ! hvorfor i Hvete skal jeg se for meg noen i klassa naken?? det er kun gutter her:P Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 kaffe har jeg ikke mulighet til å få kjøpt. har ikke lyst på fravær vist jeg stikker å legger meg ( kan ikke skylde på at jeg har prob hjemme bor jo på skolen.) ÆSJ! hvorfor i Hvete skal jeg se for meg noen i klassa naken?? det er kun gutter her:P /fail ang. kaffen /fail pga fravær /fail å bo på skolen xD og du holder deg i det minste våken Men nu skal jeg jobbe.. brb Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Bleh. Akkurat når jeg åpna døra så begynte det å hagle ned faenskap. D: Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 zzzZZZzzZZzzzzzZZZZzzZZZzzz Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Pga. høyt fravær måtte jeg tvinge meg selv på skolen i dag med halsbetennelse. Burde egentlig ligget å snorke i senga helt til vaskedama hadde kommet og vekket meg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Pga. høyt fravær måtte jeg tvinge meg selv på skolen i dag med halsbetennelse. Burde egentlig ligget å snorke i senga helt til vaskedama hadde kommet og vekket meg. mitt fravær: 0-dager 0-timer jeg trenger en fridag... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg ligger ca. 50 timer i minus, så jeg må nesten være på skolen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Har hatt 2 fridager i år jeg. Var egentlig ikke deilig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg