Big Tone Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Omg, skal hjelpe en jente å laste ned VLC over MSN slik at hun kan se seriene jeg laster ned og brenner ut, det er faen ikke lett du. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Omg, skal hjelpe en jente å laste ned VLC over MSN slik at hun kan se seriene jeg laster ned og brenner ut, det er faen ikke lett du. Jenter hører hjemme på kjøkkenet! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke når det kommer til webutvikling. Det mener nå jeg. Såå du gjør ting unødvendig kompliserte når du driver med webutvikling? Altså. Om det er en enkel løsning og en vanskelig løsning, velger du automatisk den vanskelige? Ja, selvfølgelig. Det er faktisk viktig at en side er pen å se på og lett å navigere på. Frames ser forferdelig ut. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Omg, skal hjelpe en jente å laste ned VLC over MSN slik at hun kan se seriene jeg laster ned og brenner ut, det er faen ikke lett du. Bare å gi direktelink til exe-fila det da oO så installere om det ikke er standalone og åpne filene Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg klarer ikke å forstå hvorfor de fremdeles lærer vekk frames.>< Ja, selvfølgelig. Det er faktisk viktig at en side er pen å se på og lett å navigere på. Frames ser forferdelig ut. Har jeg påstått noe annet? Jeg ser ikke på frames som et alternativ en gang. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jenter hører hjemme på kjøkkenet! Omg marry me Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jeg klarer ikke å forstå hvorfor de fremdeles lærer vekk frames.>< Dem kan ikke annet. Lærte frames på IKT jeg. Tok sterk motstand fra det gitt Endret 15. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor er det ingen som ser hva jeg skriver?!? Er jeg blitt et spøkelse? Dømt til å vandre ensom og forlatt på hw forumet til evig tid? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Jenter hører hjemme på kjøkkenet! Omg marry me Han mente lage mat og ta oppvaska, ikke spise Endret 15. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dem kan ikke annet. Lærte frames på IKT jeg. Tok sterk motstand fra det gitt Altså. Seriøst. Lærere må oppdatere seg dem og. >< Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, selvfølgelig. Det er faktisk viktig at en side er pen å se på og lett å navigere på. Frames ser forferdelig ut. Har jeg påstått noe annet? Jeg ser ikke på frames som et alternativ en gang. Har ikke påstått at du gjør det jeg? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg bare elsker denne reklamen. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har sett den. Lyttet på den. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor er det ingen som ser hva jeg skriver?!? Er jeg blitt et spøkelse? Dømt til å vandre ensom og forlatt på hw forumet til evig tid? Ja. ^^ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jenter hører hjemme på kjøkkenet! Omg marry me Han mente lage mat og ta oppvaska, ikke spise Vaske klær og holde et ryddig hus.. Viktig det Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 http://test.sjurvaage.com/test/ Ser dette så ille ut da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor er det ingen som ser hva jeg skriver?!? Er jeg blitt et spøkelse? Dømt til å vandre ensom og forlatt på hw forumet til evig tid? La meg svare med en sang Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 http://test.sjurvaage.com/test/ Ser dette så ille ut da? Jepp Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 http://test.sjurvaage.com/test/ Ser dette så ille ut da? For å være helt ærlig. Ja. >.< Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 La meg svare med en sang *Nynne til* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 http://test.sjurvaage.com/test/ Ser dette så ille ut da? Synlig frameboarder og scrolling øverst. Ja. xDDet der var en tull, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg