Henrik C Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den shortsen var jo heit! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Falskt? Det håper jeg det bilder der også er. Han må da få liv til å ta på tissemannen sin. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Glem det, han så helt grei ut når jeg dekket til kroppen hans fra livet og ned. Jeg blåser da i tissen hans =D. Få av ham shortsen! Endret 8. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Diskuterer dere Justin Timberlake nå... *Løpe sin vei* Er bare en mann som gjelder, og det er Christian Bale. Han er barsk! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Thomas Jane er barsk, rawr Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vi diskuterer både Justin og de stygge fake-tattisene hans. Hint Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jøsses, her er man på skolen en dag og når man kommer hjem har tråden økt med 7 sider (150 innlegg på hver side). Scheisse. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Diskuterer dere Justin Timberlake nå... *Løpe sin vei* Er bare en mann som gjelder, og det er Christian Bale. Han er barsk! Nei, det er Lars Monsen eller Chuck Norris :O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Diskuterer dere Justin Timberlake nå... *Løpe sin vei* Er bare en mann som gjelder, og det er Christian Bale. Han er barsk! Psh. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Chuck Norris er overvurdert og oppbrukt. Christian Bale derimot er den nye Batman, og hvem passer bedre til å spille en av tidees barskeste superhelter? For ikke å snakke om hvilken glimrende rolle han gjorde i Equilibrium. Mannen er bare tøff. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Tilbake fra skolen! Yay! Plan for i dag: - Trene, og kjenne smerten brenne gjennom meg - Ta en titt på sykkelbremsa, selv om jeg tror at det er snøen som gjør at sykkelen går altfor for i nedoverbakker - Øve til prøve, og øve på framføring - Se på TV, og henge litt her Fargerikt? Tja... Mye å gjøre er det i alle fall... Forresten så tror jeg at jeg holder på å bli syk. To jenter som jeg er altfor glad i har skylda... Jaja, får være syk... Endret 8. januar 2008 av SasaB Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *bilde*Hint smårips? Lys stemme T_T. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *bilde*Hint smårips? Lys stemme T_T. skuffet Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 - Trene, og kjenne smerten brenne gjennom meg faen, det skulle jo jeg også egentlig Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skuffet over at Justin ikke er et smårips? Skeeeptisk....O.O Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 For ikke å snakke om hvilken glimrende rolle han gjorde i Equilibrium. Mannen er bare tøff. Joda, han gjorde en glimrende Keanu Reeves. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 - Trene, og kjenne smerten brenne gjennom meg faen, det skulle jo jeg også egentlig Så sett i gang da vel. Ikke noe mer enn det, liksom. Jeg skjønner at livet mitt er på skråplan, så noe får jeg gjøre. Holder på å bli emo, og det vil jeg ikke. Får heller slite meg gjennom livet med annen smerte... ikke noe kutting, men noe nyttig... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skuffet over at Justin ikke er et smårips? Skeeeptisk....O.O hadde tatt seg bedre ut som smårips Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så sett i gang da vel. Ikke noe mer enn det, liksom. Jeg skjønner at livet mitt er på skråplan, så noe får jeg gjøre. Holder på å bli emo, og det vil jeg ikke. Får heller slite meg gjennom livet med annen smerte... ikke noe kutting, men noe nyttig... Skal vi få se årets første emo-diskusjon? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg