Pasient Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 TV2 sine valgeksperter har erklært Obama som vinner av valget. Og det ser ikke værre ut.. CNN melder i skrivende stund 207 til Obama og 89 til McCain. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 "Alle" har Obama som president nå. Så da er det bare å finne ut om jeg skal legge meg eller følge med litt utover. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Sjekk tv2.no da. Ganske.. umh.. djervt å være såå sikker da. Det er gjort. Både CNN og BBC har så godt som erklært det. McCain må ta en av demokratenes kjernestater pluss ALT annet for ha den minste sjanse i havet. Ganske morsomt i grunn, med tanke på at de har cirka like mange stemmer. Endret 5. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Vel, men ingenting er avgjort før stemmene er opptalt. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg jubler ikke før det er 100% avgjort av Obama er valgt som USA 44 president. *pakke pris* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Vi får vel noen vippestater nå snart. Florida for eksempel. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Tror jaggu meg jeg skal feire med en episode av The West Wing, potetgull, sjokoringer og en aldri så liten øl. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Texas gikk ifølge CNN til McCain, ikke overaskende. 207 til Obama og 129 McCain nå. Reporteren i CNN sa også at noen hadde spurt noen "høyt opp" i McCain kampanjen om det faktisk var muligheter for en seier til McCain, svaret var nei. Ohio var siste håpet til McCain. "There is no mathematical way for McCain to win" Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) EDIT: Ups. Endret 5. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Da har BBC Obama på 297 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 CNN har erklært Obama som vinner. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Its done! Gratulerer USA Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jeg *klarer* rett og slett å bry meg noe særlig..han blir sikkert skutt innen 48 timer uansett av rasister. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Hører på talen til McCain nå. Veldig bra tale synes jeg, gode poenger og en vennlig tone. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Jepp, det var en fin tale, men publikum fortjener deng. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Utrolig bra sluttale av McCain da. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Idiotiske supportere som buer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Sånn, da fikk heldigvis Palin bare 15 minutes of fame så kan hun gå i glemmeboka igjen Og Tina Fey slipper å parodiere henne mere. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Talen til McCain var veldig bra. Når publikum buet hver gang han nevnte Obama, så hysjet han på de, og presiserte at han hadde veldig stor respekt for Obama. Bra tale, veldig bra. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Obamas tale heller ikke så dum, men jeg synes faktisk McCain klarte akkurat det bedre. Nå er det uansett på tide å få seg en time eller to søvn før en ny skoledag starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg