Ballus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg savner barnehagen jeg Det var harde tider det. Daniel: Noe av det morsomste med vgs er jo matten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg savner barnehagen jeg Vært mer enn nok på barnehage jeg da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Vært på barnerov, kompis? Ha ha ha, jeg bare tuller Om jeg savner noe fra grunnskolen, er det mattetimene. Geometri Samt trigonometri og slikt fra vgs. Synd jeg aldri fikk sjansen til å fortsette matte ... Det er skøy. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Savner jeg grunnskole? hahaha LANGT ifra. ^^ not me liker bedre vgs Savner litt vgs, men ikke matte-delen Matte er kjedlig spesiellt når læren er veldig treig. En time på to oppgaver. Endret 4. november 2008 av Bite my shiny metal ass Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Matte på barneskolen var gøy da var det om å gjøre å bli ferdig med alle oppgavene i boka først og slikt ble man flink av. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Matte er fantastisk uansett overalt. Kanskje jeg er innhabil her, hvem vet. Endret 4. november 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Yeah! Og vi hadde sånn funky prøvebok elns, og jeg ble ofte ferdig med prøvene tidlig, men vi fikk jo selvsagt ikke gå ut og leke av den grunn, så da var det å sitte og kjede seg til timen var over, og da pleide jeg å fortsette på de andre prøvene. Til min lærers store ergrelse Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 De flinkeste begynte liksom på bøkene som skulle brukes flere år lenger fram i tid. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Se, der kommer det en ku i tunnelen sammen med en liten bikkje. Hva gjør de to her så sent på kvelden? Hvorfor er de sammen tro? Er det han-ku eller er det ku-hunn? Er den farlig eller ikke? Er det sjæfer eller er det buhund? Vil den logre eller gjø? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ha ha, sånt no hadde ikke vi tilgang til Eldre venner var ikke så gira på å la meg låne skolebøkene deres for å gjøre noe ut av de. Men jeg var ofte ferdig med de neste kapitlene i boka når vi starta på et nytt ett, og var ferdig med oppgavene i øvingsboka også Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Se, der kommer det en ku i tunnelensammen med en liten bikkje. Hva gjør de to her så sent på kvelden? Hvorfor er de sammen tro? Er det han-ku eller er det ku-hunn? Er den farlig eller ikke? Er det sjæfer eller er det buhund? Vil den logre eller gjø? knudsen og ludviksen? har skiva deres en plass i huset! skal ha hørt den i 90 taler Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Næmmen. Du er . Savner deg! Knutsen og Ludvigsen eier. Hardt og brutalt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Åååå, jaa! Det er maksimalt koselig å høre på, særlig når en ligger i gresset og ser på stjernene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 knudsen og ludviksen?har skiva deres en plass i huset! skal ha hørt den i 90 taler Hvilken av skivene? De har mange <3 Jeg vil se de på konsert igjen, evt. møte Knutsen igjen. Mannen er trivelig. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nå har jeg testa Red Alert III, og jeg er ganske fornøyd. Har dog lyst på Fallout 3 også! Økonomien vil nok ikke tillate det. Ikke ennå iallfall. Skal se "Prison Break" nå, så jeg får vel si "natta" til folket!Fallout 3 e'kke så galt nei, er på mange måter ganske likt Morrowind synes jeg. Matte er kjedlig spesiellt når læren er veldig treig. En time på to oppgaver. Små oppgaver dere da? Synes heller en time per oppgave er vanlig. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Gooood morgen Jeg la meg i 10 tiden i går, type 10:00. Skulle bare sove et par timer siden jeg var så trøtt. Hadde stått opp klokk 01:00 da, så jeg hadde bare vært våken i 9 timer. Uansett, jeg legger, setter klokka på 12:00, og sovner. Så våkner jeg for 30 minutter siden. GO TEAM! 14 timer søvn, sånn out of nowhere. Well well, jeg har grandis peperoni, 8 liter iskaldt vann, en boks snus og internett slik at jeg kan følge med på valget i USA. Vinner Mc Cain og Palin, ja, så spyr jeg. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Chillax. Fancy valgkart: http://edition.cnn.com/ELECTION/2008/results/president/ CNN-stream: http://edition.cnn.com/video/live/live_asx...?stream=stream1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Pasient, sånt er så sinnssykt digg Men faen, jeg skulle i seng midnatt og her sitter jeg enda. Stumbler i vei og leser om arkeologi. Bah Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. november 2008 Rapporter Del Skrevet 5. november 2008 Herlig Jeg streamer CNN nå. Det blir vel avgjort i 7-8 tiden, norsk tid. Eller? Og nå skal jeg pakke meg en feit jeg-har-nettopp-spist-grandis pris ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg