chokke Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Yes, I'm all about the sunshine. Mja. Jeg kan lage.. ting av garn med strikkepinner i seg? Et nøste med en pinne igjennom er ikke strikkeri . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg kan strikke skjerf! Jeg klarer ikke slutte før det er tomt for garn, da, men jeg kan strikke i det minste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Å herregud. Jeg har funnet en monolog-blogg. H*n sitter visst og blogger mens hun ser på diverse programmer. xD"Åh h*n liker jeg ikke, og det og det var litt ekkelt og blabla". Må da være GRENSER til monologering. Gud bedre, jeg skjønner hva du prater om. Herre ... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hurra, robocop på tv. Leggetid med andre ord . Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Gud bedre, jeg skjønner hva du prater om.Herre ... I starten virker det liksom litt som en gimmick, litt sånn ironisk, men så... Så går det liksom opp for deg at "HOT DAMN. H*n er SERIØS. :-|". Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg har EN ban på grunn av å ha vært slem med noen i DNFK, og det var ikke en gang MENT som å være slem. Jeg har ingen ban fordi jeg har vært snill gutt. I win. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Gud bedre, jeg skjønner hva du prater om.Herre ... I starten virker det liksom litt som en gimmick, litt sånn ironisk, men så... Så går det liksom opp for deg at "HOT DAMN. H*n er SERIØS. :-|". Jeg følte meg litt uvel av å lese den monologen der. OMFG :| Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Yes, I'm all about the sunshine. Mja. Jeg kan lage.. ting av garn med strikkepinner i seg? Et nøste med en pinne igjennom er ikke strikkeri . Ikke nøste. Ting jeg har strikka, men ikke fullført. Så derfor sitter pinnene i. Tenk. Jeg er flink. Si at jeg er flink! Jeg kan strikke skjerf! Jeg klarer ikke slutte før det er tomt for garn, da, men jeg kan strikke i det minste. Jeg eier ikke tålmodighet til å strikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Du er flink. Jeg kan bare veve og fingerhekle Ooh og brodere litt på si Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Å herregud. Jeg har funnet en monolog-blogg. H*n sitter visst og blogger mens hun ser på diverse programmer. xD"Åh h*n liker jeg ikke, og det og det var litt ekkelt og blabla". Må da være GRENSER til monologering. Gud bedre, jeg skjønner hva du prater om. Herre ... Jeg ble plutselig litt sulten... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hay! Jeg er happy-slask i dag Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 NY bassgitar *riff* Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 God kveld. Det er mulig at det er jeg som har vært sløv, men deg har jeg ikke sett på lenge! Har savna deg jeg, hvordan går det med deg om dagen?! ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Har matteprøve og norsk innlevering i morgen. Har jeg begynt å jobbe med noe av delene? Nei Ble visst sittende med litt programmering og musikk Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Har matteprøve og norsk innlevering i morgen.Har jeg begynt å jobbe med noe av delene? Nei Ble visst sittende med litt programmering og musikk eg skal ha norsk prøve i mårga, prøve på torsdag og fredag, så skal eg levere in semester oppgava mi og derreter, tentamen min første tentamen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Savner jeg grunnskole? hahaha LANGT ifra. ^^ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Savner jeg grunnskole? hahaha LANGT ifra. ^^ not me liker bedre vgs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg savner barnehagen jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Savner jeg grunnskole? hahaha LANGT ifra. ^^ not me liker bedre vgs Savner litt vgs, men ikke matte-delen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg