Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Mmm.. sexxeh. Edit: Skarstard er permbanna? Hmm, good. xd Endret 4. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 permban Hva gjorde han? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet hvorfor? Awesome-overload. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 permban Hva gjorde han? Samme som oss andre. Forskjellen er at han har gjort slikt litt for mange ganger før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg tipper han irriterte noen høyere oppe litt for mye Eller stjal dvergporren til Ueland Saksofon lager herlige lyder. Mye bedre enn pikkolo og klarinett, som bare er irriterende pipelyder i øret mitt akkurat nå Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 permban Hva gjorde han? Samme som oss andre. Forskjellen er at han har gjort slikt litt for mange ganger før. Hva har vi andre gjort? D: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hva har vi andre gjort? D: Vært hyggelige og strikket sokker. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Vel, med vi mener jeg Skarstad, meg og Eplefe. Vi var slemme og uskikkelige. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg har EN ban på grunn av å ha vært slem med noen i DNFK, og det var ikke en gang MENT som å være slem. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Pøh. Jeg har aldri strikket noe ferdig i mitt liv, tror jeg. Hyggelig er jeg derimot hele tia. Passer på å ikke poste for mye, så dere ikke får en hyggelig-overdose. Tenk. edit: Ja, så omtenksom er jeg faktisk. Endret 4. november 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg husker ikke de greiene der, var det da jeg hadde ufrivillig ferie pga. noe idiotisk jeg gjorde, eller da jeg hadde ufrivillig ferie fordi jeg manglet internett (som jeg har gjort så alt for mange ganger etter at jeg flytta opp hit igjen)? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nå har jeg testa Red Alert III, og jeg er ganske fornøyd. Har dog lyst på Fallout 3 også! Økonomien vil nok ikke tillate det. Ikke ennå iallfall. Skal se "Prison Break" nå, så jeg får vel si "natta" til folket! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Å herregud. Jeg har funnet en monolog-blogg. H*n sitter visst og blogger mens hun ser på diverse programmer. xD "Åh h*n liker jeg ikke, og det og det var litt ekkelt og blabla". Må da være GRENSER til monologering. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ha ha ha, gief link Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Pøh. Jeg har aldri strikket noe ferdig i mitt liv, tror jeg. Hyggelig er jeg derimot hele tia. Passer på å ikke poste for mye, så dere ikke får en hyggelig-overdose. Tenk. edit: Ja, så omtenksom er jeg faktisk. Bra du overlater drittkastinga til andre . Store sokker da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hei, jeg har EN ban på grunn av å ha vært slem med noen i DNFK, og det var ikke en gang MENT som å være slem. Ikke jeg heller. Men den gang ei Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg savner Reidar og Bitten : < Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ha ha ha, gief link Er en bruker her sin blogg, så tror egentlig det kan bli regnet som semi-personangrep.Edit: Valgoppdatering snart, jo. Endret 4. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Bah. Gi meg på MSN elns I shan't tell Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Pøh. Jeg har aldri strikket noe ferdig i mitt liv, tror jeg. Hyggelig er jeg derimot hele tia. Passer på å ikke poste for mye, så dere ikke får en hyggelig-overdose. Tenk. edit: Ja, så omtenksom er jeg faktisk. Bra du overlater drittkastinga til andre . Store sokker da? Yes, I'm all about the sunshine. Mja. Jeg kan lage.. ting av garn med strikkepinner i seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg