Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Since when? Fordi man skal ikke utelukke folk...trodde det var åpenlyst, men er vel derfor vi fremdeles opplever folk som blir stående utfor i KULDEN. SKAM DEG. "det var dagens lærer-utbrudd" Nesten navnebrødre da Endret 4. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nopros, ikke ta dette navngreiene så bokstavelig. Haha nei. Jonas er fortsatt lamt navn. Kall deg Knut eller noe annet kult. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nopros, ikke ta dette navngreiene så bokstavelig. Haha nei. Jonas er fortsatt lamt navn. Kall deg Knut eller noe annet kult. haha det rimte, men mitt navn er Jørn Gunnar Det vil det være hele denne uken Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Siden jeg fikk warn og ferie for å "hetse" arabisk_jente something. Jeg synes det burde være en rimelig klar advarsel til de fleste. Chill. Det kunne vært verre ... Endret 4. november 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Eller Tore Komode Med Tyttebær I Hodet...rettere sagt en : T.K.M.T.I.H Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Synes det er bra at aktiviteten er så høy som den har vært i dag. Ca 300 innlegg til nå =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hvor har det blitt av kibs forresten? Noen som veit? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nopros, ikke ta dette navngreiene så bokstavelig. Haha nei. Jonas er fortsatt lamt navn. Kall deg Knut eller noe annet kult. haha det rimte, men mitt navn er Jørn Gunnar Det vil det være hele denne uken Hvorfor ikke Jan Gunnar? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg og -Torb er schærestepar. Også biril og Lillium. Alle jeg har møtt er alle som har vært på bergenstreffene, basskuk, Aidskake, Nyhus, -Torb, Espen pai, Anfall, L4r5... Sikkert flere, men jeg kommer ikke på dem. Å, jo! Også Nie og Espen. Espen husket du! Det var meg du glemte! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 God natt da alle sammen dette blir min første natt som Jørn Gunnar. skal lese lit i Mengele zoo og så legger jeg meg Glad i noen av dere fortsatt men merker at jeg begynner og bli uvenner med noen.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Og igjen...Hvorfor ikke Jan Gunnar? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hvor har det blitt av Skarstard? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 ahh da må jeg gå inn på alle sidene jeg har endra navnet på (det er ganske mange) og jeg skal legge meg nå så natta Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er jo bare mye råere, men forstår styret Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som vet om noe lag-din-egen-webshop greier a là Cafepress og Spreadshirt som: - Opererer i Norge (ingen toll på sendinger, norsk språk og valuta) - Er billig for kjøper - Gratis/ingen risiko for selger ??? Vet jeg er veldig kravstor, men det er lov å håpe... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hvor har det blitt av Skarstard? permban Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvor har det blitt av kibs forresten? Noen som veit? Hun gjemmer seg på Facebook. (Evt. så er hun innestengt i kjelleren. Var ihvertfall det Ngz påstod han hadde gjort med henne) Endret 4. november 2008 av Llandari Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Den svir. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Eller Tore Komode Med Tyttebær I Hodet...rettere sagt en : T.K.M.T.I.H Det er Frode Komode da. Dust. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hvor har det blitt av Skarstard? permban Noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg