Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 The eyes! Hva er galt med øynene dine? Fått en infeksjon eller no? Kommer noe.. væske ut av de. Ingenting galt med øynene mine. De bare utrykker sjelens smerte over å bli glemt på det viset der. Syns synd på deg jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Med mine matematiske regninger har jeg kommet fram til at "Joakim" eller "Joachim" er 3,46 % verre. Så jeg kan fortsette og hete Jonas? forslag til navneendring?? får jeg være med på forum treff vis jegg heter Bjarne da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg og -Torb er schærestepar. Også biril og Lillium. Alle jeg har møtt er alle som har vært på bergenstreffene, basskuk, Aidskake, Nyhus, -Torb, Espen pai, Anfall, L4r5... Sikkert flere, men jeg kommer ikke på dem. Å, jo! Også Nie og Espen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Med mine matematiske regninger har jeg kommet fram til at "Joakim" eller "Joachim" er 3,46 % verre. Så jeg kan fortsette og hete Jonas? forslag til navneendring?? får jeg være med på forum treff vis jegg heter Bjarne da? Du er virkelig ikke god på å velge navn du. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jørn Gunnar Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jørn Gunnar haha....... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jørn Gunnar haha....... Bedre enn Jonas ivertfall^^ (vet ikke hvorfor jeg er xtra slem mot deg.) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jørn Gunnar haha....... Bedre enn Jonas ivertfall^^ (vet ikke hvorfor jeg er xtra slem mot deg.) Okei da er jeg erklært gunnar er mitt nye nevn i hvertfall en uke får jeg bli med på forum treff vis jeg heter jørn gunnar da ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Nei. (jeg bare måte) Endret 4. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Okei da er jeg erklært gunnar er mitt nye nevn i hvertfall en uke får jeg bli med på forum treff vis jeg heter jørn gunnar da ?? Det var sikkert en test for å se om du er en push-over. Du feilet. Ikke noe forumtreff på deg, altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Give that man a prize! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 nei vell jeg får vel være utstøtt her og..... men da er navneendringer oppdatert på msn,nettby og er så si hallo til det nye meg Jørn Gunnar Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 tror du er så kul med det erotiske avataren du har Nopros, SKAMME SEG!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hallo, folkens! Vi skal liksom være inkluderende mot nye brukere her. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Siden jeg fikk warn og ferie for å "hetse" arabisk_jente something. Jeg synes det burde være en rimelig klar advarsel til de fleste. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 tror du er så kul med det erotiske avataren du har Nopros, SKAMME SEG!! Har dere noe i mot avataren min og nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nopros, ikke ta dette navngreiene så bokstavelig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 haha du er flink til og ordlegge deg, men mitt nye navn er altså Jørn Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg