Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jonas betyr også joint :!: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jonas betyr også joint :!: "Jaa.. må bære vent litt, æ må rull mæ en Jonas..." Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Åhåhåh jeg har møtt Halvor (mrbjoern) TWICE, også har jeg sendt melding med Eplefe, og snakker daglig med henne på msn, det teller, og jeg hadde Espen på msn før, DET teller. Slask og Lilium har jeg på msn, det teller HVERTFALL. The Duke oog.. og.. og. OG! Hjalp meg litt med portforwarding, det teller. Så, rett og slett altså. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jonas kan også bety due gå og rull deg en due du Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jonas betyr også joint :!: "Jaa.. må bære vent litt, æ må rull mæ en Jonas..." Slangen kommer fra Trondheim i mitt tilfelle ja :!: Bodde der noen år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ooh, jeg har møtt Iceman også Og Nyhus og Basskuk, og pai Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 fikk netopp endret navnet mitt til joakim fornøyd?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja, fy faen. Jeg gikk skikkelig inn for det, skal jeg si deg!Vel, du er på min "må drikkes med"-liste, så du slipper ikke unna. Jeg vil dog prøve å skille drikkingen fra RA2-daten vår. Dæven, du står faktisk på lista mi og, jeg har jo bare så vidt fått krysset deg av "må fylleringes"-lista. Skal si meg enig i at alkohol og RTS ikke går sammen, alkohol og FPS derimot, det er konge. Jeg har faen ikke fått krysset deg av den en gang! Vurderte det på bursdagen min, men plutselig forsvant bestevenninnen min og typen hennes ut ( ) og typen MIN hadde feber og orket ingenting, så. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 jeg har et lite vorspiel på /b/lackup nå på habbo, youre all free too join me Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 fikk netopp endret navnet mitt til joakim fornøyd?? Det er jo nesten verre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er jo nesten verre. Bare nesten. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 bjarne?? gunnberit?? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Med mine matematiske regninger har jeg kommet fram til at "Joakim" eller "Joachim" er 3,46 % verre. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg og -Torb er schærestepar. Også biril og Lillium. Alle jeg har møtt er alle som har vært på bergenstreffene, basskuk, Aidskake, Nyhus, -Torb, Espen pai, Anfall, L4r5... Sikkert flere, men jeg kommer ikke på dem. Lenke til kommentar
binko Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 The eyes! Hva er galt med øynene dine? Fått en infeksjon eller no? Kommer noe.. væske ut av de. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Liker ikke å laste ned store filer i nettleseren Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 The eyes! Hva er galt med øynene dine? Fått en infeksjon eller no? Kommer noe.. væske ut av de. Ingenting galt med øynene mine. De bare utrykker sjelens smerte over å bli glemt på det viset der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg