henbruas Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Har visst ikke møtt noen, jeg. Selv om Becca maser noe fryktelig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 det var ikke ironisk ment det ser gøy ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Forums-treff er epic. Flames,oh the flames! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 lyst til og dra på treff noen aldersgrense? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg har ikke møtt noen ifra forumet. D: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Nei,men vi er selektive. Folk som heter Jonas får ikke lov og komme. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 hvorfor disser absolutt alle nevnet mitt?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jeg føler at flertallet av de jeg har truffet fra forumet siden har sluttet å henge her. Endret 4. november 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 hvorfor disser absolutt alle nevnet mitt?? Fordi du heter Jonas. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 hvorfor disser absolutt alle nevnet mitt?? Fordi du heter Jonas. Hva er galt med navnet Jonas? :O Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 hvorfor disser absolutt alle nevnet mitt?? Fordi du heter Jonas. Hva er galt med navnet Jonas? :O ja hva er galt med det?? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Uhm, jeg har møtt en liten gjeng av folka her så vidt jeg vet L4r5, Lillium, Danielzu, mrbjoern, ;P, Programvare, muligens en eller to samer , samt en del andre her som ikke henger så mye i kafeen ... Ooh, og Kibs har sett meg Ooh, samt Llandari Like før jeg følte meg såra og vonbråten her Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jammen jammen...EMO-luer!! Hun jenta i forkant så ut som hun koser seg skikkelig Er hu i følget deres? Det er jenta mi som ser ut som hun dreper noen med blikket, og om jeg husker riktig, så var det ilpostino som satt på andre siden av bordet Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Og forresten er jeg allergisk mot stripete emo-luer. Sånn btw. Hvorfor er det emo-luer? Alså det er mer en nisselue med striper på. Bruker selv en lue i samme farger med striper på . bare at den ikke er like stor/lang. den stammer fra det gode 80 tallet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Alle jeg har møtt er alle som har vært på bergenstreffene, basskuk, Aidskake, Nyhus, -Torb, Espen pai, Anfall, L4r5... Sikkert flere, men jeg kommer ikke på dem. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Alle jeg har møtt er alle som har vært på bergenstreffene, basskuk, Aidskake, Nyhus, -Torb, Espen pai, Anfall, L4r5... Sikkert flere, men jeg kommer ikke på dem. Jeg prøvde å møte deg i sommer, men neeeeeida, du skulle forsinke toget... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ja, fy faen. Jeg gikk skikkelig inn for det, skal jeg si deg! Vel, du er på min "må drikkes med"-liste, så du slipper ikke unna. Jeg vil dog prøve å skille drikkingen fra RA2-daten vår. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Ja, fy faen. Jeg gikk skikkelig inn for det, skal jeg si deg!Vel, du er på min "må drikkes med"-liste, så du slipper ikke unna. Jeg vil dog prøve å skille drikkingen fra RA2-daten vår. Dæven, du står faktisk på lista mi og, jeg har jo bare så vidt fått krysset deg av "må fylleringes"-lista. Skal si meg enig i at alkohol og RTS ikke går sammen, alkohol og FPS derimot, det er konge. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 hvorfor disser absolutt alle nevnet mitt?? Fordi du heter Jonas. Hva har du imot navnet mitt?? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 hvorfor disser absolutt alle nevnet mitt?? Fordi du heter Jonas. Hva har du imot navnet mitt?? Alle jeg kjenner som heter Jonas er enten Bøller, duster eller wannabeez... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg