Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 *wee*Da er mesteparten av den oppdaterte sida mi ferdig, mangler bare å få framesene til å fungere ordentlig med hverandre >< Frames????? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Frames????? Oh no you didn't! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg liker frames. Kombinasjonen frames og css enda bedre ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 clvn: Det kunne jo vært interessant å vite. Utrolig hva enkelte idioter sender til folk de "stoler på" over msn. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 *wee*Da er mesteparten av den oppdaterte sida mi ferdig, mangler bare å få framesene til å fungere ordentlig med hverandre >< Frames????? Få det vekk! lær deg html og css HER og HER Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Få det vekk! lær deg html og css HER og HER For mange så er jo faktisk frames den lette løsningen. Ikke at det er praktisk i lengden, men det er den enkle løsningen for mange. woah. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Til info så kan dere vel strengt tatt droppe å drive å spørre om å få de bildene. Forumet skal ikke være en plass for spredning av slike ting, oki? Takk Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Kommer aldri til å dele de ut uansett b-real - Få det vekk! lær deg html og css HER og HER For mange så er jo faktisk frames den lette løsningen. Ikke at det er praktisk i lengden, men det er den enkle løsningen for mange. woah. Det enkle er som oftest ikke det beste Endret 15. januar 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du har skiftet nick, har du ikke? Det enkle er som oftest ikke det beste Det der er løgn, i hvert fall. Jeg er selv enig i at frames burde avskaffes totalt da jeg hater dem intenst. Men samtidig, så skjønner jeg at folk bruker dem. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Jeg liker frames.Kombinasjonen frames og css enda bedre ^^ Huff og huff For mange så er jo faktisk frames den lette løsningen. Ikke at det er praktisk i lengden, men det er den enkle løsningen for mange. woah. Det var helt OK i 1995. Det er tregt, stygt, forvirrende og forlenger koden med flere meter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 (endret) Det var helt OK i 1995. Det er tregt, stygt, forvirrende og forlenger koden med flere meter Okei, la oss gjøre noen ting klart. 1) Jeg bruker ikke frames. 2) Jeg liker ikke frames Endret 15. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du har skiftet nick, har du ikke? Det enkle er som oftest ikke det beste Det der er løgn, i hvert fall. Jeg er selv enig i at frames burde avskaffes totalt da jeg hater dem intenst. Men samtidig, så skjønner jeg at folk bruker dem. o -> ø =D Og ja, frames er noe forbanna tull som hører til forrige årtusen. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Du har skiftet nick, har du ikke? Har bare byttet ut bjorshol med Bjørshol, hvordan det? Det enkle er som oftest ikke det beste Det der er løgn, i hvert fall. Ikke når det kommer til webutvikling. Det mener nå jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bjørshol, nei takk. Jeg har lært meg html og css der og der. Jeg bare følte for at det ville være gøy å legge til frames for en gangs skyld. Siden læreren gikk gjennom så mye pes for å lære oss det i høst Riktignok sa han at det var på vei ut, så jeg skjønner ikke hvorfor han lærte oss det, men... Dette er min hevn mot ham siden han nekter å lære oss JavaScript og pøser på med mer PHP i stedet : < Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke når det kommer til webutvikling. Det mener nå jeg. Såå du gjør ting unødvendig kompliserte når du driver med webutvikling? Altså. Om det er en enkel løsning og en vanskelig løsning, velger du automatisk den vanskelige? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Okei, la oss gjøre noen ting klart.1) Den Store P er deilig 2) Jeg vil ha han inni meg Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Skulle bestille skattekort nå, men det var ikke lett.. PIN-kodene finner du på del 3 av skattekortet ditt for 2008, datert 10.12.2007. Hver av kodene kan bare brukes én gang. såååå.. man må taste inn kodene fra kortet man ikke har fått for å kunne bestille nettopp det kortet. Hurra for byråkrater uten hjerne! FAENS JÆVLA INKOMPETENTE IDIOTER! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Ikke når det kommer til webutvikling. Det mener nå jeg. Såå du gjør ting unødvendig kompliserte når du driver med webutvikling? Altså. Om det er en enkel løsning og en vanskelig løsning, velger du automatisk den vanskelige? Tror det går mer på det å lage noe som er gjennomført og fleksibelt fremfor å bare slenge sammen noe som "bare funker". Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dette er min hevn mot ham siden han nekter å lære oss JavaScript og pøser på med mer PHP i stedet : <Tror du kunne trengt enda mer PHP når du tenker på frames fremfor include eller switch case Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg