Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg skal treffe deg. Med en kule. Mwahahaha.Er det sånn nordlending-i-drammen-slang for "kyss på kinnet"? You're such a charmer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hvem her i forumkafeen er det som har truffet hverandre i rl før? Jeg har møtt deg, Eplefe og Lilium ihvertfall Kan ikke huske deg Whaaat!!! Forumtreffet i Januar Ringer det en bjelle!!! Hmm... Hvem var du der? WHO? Du ser armene mine der...han i den grønne genseren Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Hvem her i forumkafeen er det som har truffet hverandre i rl før? Jeg har møtt deg, Eplefe og Lilium ihvertfall Kan ikke huske deg Whaaat!!! Forumtreffet i Januar Ringer det en bjelle!!! Hmm... Hvem var du der? WHO? de to grønne armene vedsiden av mrbjoern Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg ser Halvoren min! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Oj det så ut som en LIVLIG gjeng, gitt..med emo-luer på..huff. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er retarden med rutete skjorte =P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jammen jammen...EMO-luer!! Hun jenta i forkant så ut som hun koser seg skikkelig Er hu i følget deres? Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Det er voksenbordet (over atten) og barnebordet (under sådan). Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 de to grønne armene vedsiden av mrbjoern Nå husker jeg deg, stemmer det... Det trengs et forumtreff igjen. Lenke til kommentar
essi Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Kjenner ihvertfall Lillium irl :] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Ojameg, vi har barne og voksen bord ja..akkurat som på bursdagsfest i barneskolen Eller som den klassiske: "Du kan sitte ved barnebordet samme med de andre ungene" som man ble utsatt for på konfirmasjoner når man var 15-16 år gammel. Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Øh. Var vel heller resturanten som ville det, siden de over atten gjerne tok seg en øl. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 de to grønne armene vedsiden av mrbjoern Nå husker jeg deg, stemmer det... Det trengs et forumtreff igjen. JEG og Mrbjoern gikk lissom med deg i to timer i Oslo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jaja. Er uansett for asosial til å tørre noe slikt. Og nå er det senga neste. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 de to grønne armene vedsiden av mrbjoern Nå husker jeg deg, stemmer det... Det trengs et forumtreff igjen. JEG og Mrbjoern gikk lissom med deg i to timer i Oslo Jeg husker det nå, jeg måtte bare knytte nicket opp mot personen. =P Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Og forresten er jeg allergisk mot stripete emo-luer. Sånn btw. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvem her i forumkafeen er det som har truffet hverandre i rl før? Uhm, jeg har møtt en liten gjeng av folka her så vidt jeg vet L4r5, Lillium, Danielzu, mrbjoern, ;P, Programvare, muligens en eller to samer , samt en del andre her som ikke henger så mye i kafeen ... Ooh, og Kibs har sett meg Ooh, samt Llandari Endret 4. november 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 ser gøy ut på forum treff! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 ser gøy ut på forum treff! Ikke mobb treffet!!! Det var faktisk veldig sosialt, og veldig god mat der Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Wuuhuu. Jeg bestilte en billett til Tiësto . Gleder meg. Digg å ha strøm igjen, begynte å bli kaldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg