Llandari Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lite omtenksomt av duden, Ida. Tsk, tsk.Noen flere som vil ha cookies i posten? :') I wantz cookies =D Ooo! Jeg også! Lenke til kommentar
essi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hva slags cookies er det man snakker om? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg vil veldig gjerne ha cookies i posten, søte snille Eple. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvit sjokolade og pistasjenøtter. Skal kanskje bake double chocolate-chip cookies og. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvit sjokolade og pistasjenøtter. Skal kanskje bake double chocolate-chip cookies og. Du, jeg - gifte oss? ^^ Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvem her i forumkafeen er det som har truffet hverandre i rl før? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) De som seriøst vil ha cookies får sende meg en PM med adressen sin. Edit: Av de som er her nå: The Duke og NgZ. Endret 4. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvem her i forumkafeen er det som har truffet hverandre i rl før? Jeg har møtt deg, Eplefe og Lilium ihvertfall Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Såvidt jeg vet er det noen her som er schæresteparr irl Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) The Duke: Ganske mange Endret 4. november 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg og -Torb er schærestepar. Også biril og Lillium. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvem her i forumkafeen er det som har truffet hverandre i rl før? Jeg har møtt deg, Eplefe og Lilium ihvertfall Kan ikke huske deg Endret 4. november 2008 av The Duke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvem her i forumkafeen er det som har truffet hverandre i rl før? Jeg har møtt deg, Eplefe og Lilium ihvertfall Kan ikke huske deg Whaaat!!! Forumtreffet i Januar Ringer det en bjelle!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Tør aldri å treffe noen av dem. Forumtreff er for "de andre". Ikke meg. Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hw-cup o8! Møtte et par der, taklet noen også(helt fair selvsagt) Samt kjenner en hel del fra før. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Hvem her i forumkafeen er det som har truffet hverandre i rl før? Jeg har møtt deg, Eplefe og Lilium ihvertfall Kan ikke huske deg Whaaat!!! Forumtreffet i Januar Ringer det en bjelle!!! Hmm... Hvem var du der? WHO? Endret 4. november 2008 av The Duke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Blæh, faen steike nå er jeg så trøtt at jeg triller av stolen snart..får vel bare krype til sengs og se om jeg våkner midt på natta (regner med det). Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tør aldri å treffe noen av dem. Forumtreff er for "de andre". Ikke meg.Du har å treffe meg om jeg befinner meg i Drammen en gang. Ellers får du deng. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg skal treffe deg. Med en kule. Mwahahaha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg