Dorian Gray Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Best for ham at han liker meg, vi kommer til å bo sammen i en del år fremover. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Lurer på om jeg er den eneste som ikke bryr meg i det hele tatt om valget lenger.Siden det ikke ble Hillary, gir jeg faen. Obama vinner...så du går ikke glipp av noe=) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Obama kicks ass, alle må komme på Habbo klokken 00.00 ikveld og starte med /b/lackup Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Lurer på om jeg er den eneste som ikke bryr meg i det hele tatt om valget lenger.Siden det ikke ble Hillary, gir jeg faen. Du vet at Hillary og Barrack er på samma lag eller? Som Robinson liksom. Lag Nord, Lag Sør. Daah. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Lurer på om jeg er den eneste som ikke bryr meg i det hele tatt om valget lenger.Siden det ikke ble Hillary, gir jeg faen. Du vet at Hillary og Barrack er på samma lag eller? Som Robinson liksom. Lag Nord, Lag Sør. Daah. Ja, jeg vet det, men demokrater og republikker bryr meg ikke så mye, jeg er mer for enkle individer. Og jeg har alltid likt folk som heter Clinton. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 om nom nom, lutefisk er godt!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 om nom nom, lutefisk er godt!!Har du røykt sokkene dine? Ô_ô Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 om nom nom, lutefisk er godt!!Har du røykt sokkene dine? Ô_ô Du som vestlending burde ivertfall like lutefisk "VESTLENDINGER FOR LUTEFISK" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Jeg tror han har. Lutefisk er æsj. Akkurat som plukkfisk, eww :| Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) VESTLENDINGER MOT LUTEFISK! Hva faen mener du med VESTLENDINGER som burde like lutefisk? Er da vitterlig innavlstrøndere og deres likemenn som fortærer faenskapet. Den typiske storspiser av lutefisk er: * Personer over 45 år * Bosatt i Trøndelag og Nord-Norge * Har middels inntekt * Har høyere utdannelse * Menn er ikke lenger overrepresentert Endret 4. november 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) det blir jo som å si at alle nordfra må like tørrfisk O_o Endret 4. november 2008 av samebror Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Tusen takk Eple, jeg skal teste de der hornene en dag. Jeg har akkurat kommet hjem fra jobb og rukket å koke i hop litt for. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 NAM Bare den ikke er for bløt eller for salt De fleste vestlendinger jeg kjenner liker lutefisk (dog ikke bergensere.). Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som har noen idéer til hvem jeg kan være på kjendisparty? Og evt. hvordan man kan "få til" kostyme? Er på lørdag, så begynner å få litt dårlig tid. Samme om det er en gutte- eller jentekjendis, parykk kan vi alltids få til. Anyone? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 det blir jo som å si at alle nordfra må like tørrfisk O_o Nam nam. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Noen som har noen idéer til hvem jeg kan være på kjendisparty? Og evt. hvordan man kan "få til" kostyme? Er på lørdag, så begynner å få litt dårlig tid. Samme om det er en gutte- eller jentekjendis, parykk kan vi alltids få til. Anyone? Spør Eple, hun vet av noen meget snasne alternative damer. :sikle: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (dog ikke bergensere.).Du føler ikke KANSKJE du bommet litt der? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 (endret) (dog ikke bergensere.).Du føler ikke KANSKJE du bommet litt der? what? Mens vi er inne på Bergen. Jeg må få spist den burgeren snart... Endret 4. november 2008 av The Duke Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Slemme dere. Nå fikk jeg lyst på både horn og cookies. For ikke å snakke om at jeg blir nødt til å rote frem RA2 igjen... *bla i spill-haugen* Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Rapporter Del Skrevet 4. november 2008 Lite omtenksomt av duden, Ida. Tsk, tsk.Noen flere som vil ha cookies i posten? :') I wantz cookies =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg