Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Apropos cookies. Husker jeg hadde verdens mest irriterende virus back in the DOS-days en gang. Hvert femte minutt så dukket det en beskjed opp på skjermen hvor det stod: "You know what? I want a cookie!" Og for å komme videre så måtte man skrive inn "cookie" og trykke enter. Ikke verdens farligste virus, men gud så irriterende. :p

Fikk det på skolen av alle steder.

Ahahaha. xD

Hmmm, selvmord.. irritere mest mulig folk. Hoppe framfor toget.. hmm, takk for ideen, men da må jeg bruke penger på å reise sør i landet, og DET orker ikke jeg!

Endret av FluffyPinkSheep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Apropos cookies. Husker jeg hadde verdens mest irriterende virus back in the DOS-days en gang. Hvert femte minutt så dukket det en beskjed opp på skjermen hvor det stod: "You know what? I want a cookie!" Og for å komme videre så måtte man skrive inn "cookie" og trykke enter. Ikke verdens farligste virus, men gud så irriterende. :p

Fikk det på skolen av alle steder.

Jeg husker da maskinen min plutselig poppet opp med en melding om at jeg hadde et minutt på meg før maskinen slo seg av. jeg tenkte selvfølgelig "ja, for all del!".

Dette var da altså i de årene da jeg IKKE kunne shutdown-kommandoene :p Gud jeg slet lenge med den altså..

Lenke til kommentar

Åh, jeg er så trøtt at jeg får sånne frysninger opp etter ryggen med jevne mellomrom. Det er litt digg, egentlig. Kan ikke legge meg så tidlig, da våkner jeg kl 23 og får ikke sove mere.

AKA vrak på jobb imorra.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
En kompis brente Age of Empires 3 av meg. Så fullførte sniken det på EN kveld.

Og jeg satt og klødde meg i hodet over alle bygningene man kunne bygge, hvor mange jeg skulle lage av hver tropp osv.

AoE III var tard.

Jeg fikk Collector's Edition i julegave :p

Første gang jeg har vært borti et Age of Empires jeg absolutt ikke likte, verken fra start eller etter å ha spilt i et par uker :p

AoE tapte seg etter toeren.

Quoted for truth.

Jeg mener da bestemt at det går an å fjerne den permanent.

Jeg håper virkelig det.

Jeg vil spille RA3 og Spore online :p

Lenke til kommentar
Aaaah... Haha, jeg satt og undret på hvilket spill som kom ut i natt... Wow: WOTLK eller Gears of War 2 eller noe sånnt :p

Jeg er ikke en sååå stor nerd. Selv om jeg bare satt og tenkte på Half-Life 2 hele dagen da det kom ut. :p

Og ja, jeg skal (prøve) å se valget. Becca, jeg kan greie å drikke kaffe, men jeg vil helst unngå det. Dessverre har jeg ikke penger til å hamstre energidrikker eller lignende.

Lenke til kommentar
Og ja, jeg skal (prøve) å se valget. Becca, jeg kan greie å drikke kaffe, men jeg vil helst unngå det. Dessverre har jeg ikke penger til å hamstre energidrikker eller lignende.
*sende Javapops til*

Vil du ha Irish Creme, Chocolate Almond, Chocolate Raspberry eller Cappucino? Er de eneste smakene jeg har igjen. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kanskje han ikke liker deg?

Edit: det er jo tullerusk., alle liker jo deg.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...