Kexxy er sexxy! Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Apropos cookies. Husker jeg hadde verdens mest irriterende virus back in the DOS-days en gang. Hvert femte minutt så dukket det en beskjed opp på skjermen hvor det stod: "You know what? I want a cookie!" Og for å komme videre så måtte man skrive inn "cookie" og trykke enter. Ikke verdens farligste virus, men gud så irriterende. Fikk det på skolen av alle steder. Ahahaha. xD Hmmm, selvmord.. irritere mest mulig folk. Hoppe framfor toget.. hmm, takk for ideen, men da må jeg bruke penger på å reise sør i landet, og DET orker ikke jeg! Endret 4. november 2008 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Ja han tenker sikkert "HAHA FUCK THE SYSTEM" akkurat når han hopper foran toget i rushet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Mer som "Fuck alle som vil hjem før det blir mørkt!". Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Apropos cookies. Husker jeg hadde verdens mest irriterende virus back in the DOS-days en gang. Hvert femte minutt så dukket det en beskjed opp på skjermen hvor det stod: "You know what? I want a cookie!" Og for å komme videre så måtte man skrive inn "cookie" og trykke enter. Ikke verdens farligste virus, men gud så irriterende. Fikk det på skolen av alle steder. Jeg husker da maskinen min plutselig poppet opp med en melding om at jeg hadde et minutt på meg før maskinen slo seg av. jeg tenkte selvfølgelig "ja, for all del!". Dette var da altså i de årene da jeg IKKE kunne shutdown-kommandoene Gud jeg slet lenge med den altså.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå om dagen er det ikke noe problem å få ordna virus-skan eller noe da. Fem min på nettet liksom så har du alt du trenger. Men dette var før internett var vanlig så man måtte finne noen som hadde antivirus og kopiere på floppy. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du havner i helvete hvis du driver med internett, er satans verk og ikke guds vei...HALVEJULA "og slenger opp skjørtet" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Åh, jeg er så trøtt at jeg får sånne frysninger opp etter ryggen med jevne mellomrom. Det er litt digg, egentlig. Kan ikke legge meg så tidlig, da våkner jeg kl 23 og får ikke sove mere. AKA vrak på jobb imorra. Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Syns det var enda mindre omtenksomt av han som hoppa foran toget i forrige uke, så toget MITT når JEG skulle hjem fra jobb var en halvtime forsinket. Faens folk. Kunne i det minste venta til etter rushet. Jess. Det er så lite koselig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg stusser litt på hvordan jeg skal greie å holde meg våken. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg stusser litt på hvordan jeg skal greie å holde meg våken.Koffein er godt. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg stusser litt på hvordan jeg skal greie å holde meg våken. Du skulle være våken i natt ? Hvorfor ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Meh. Kaffe smaker harskt vann. Edit: han skal vel se på USA-valget på TV ellernoe. Endret 4. november 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg stusser litt på hvordan jeg skal greie å holde meg våken. Du skulle være våken i natt ? Hvorfor ? Følge med valget i USA.Meh. Kaffe smaker harskt vann.Koffein finnes i flere former. Cola, javapops, crackheads... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Meh. Kaffe smaker harskt vann. Edit: han skal vel se på USA-valget på TV ellernoe. Aaaah... Haha, jeg satt og undret på hvilket spill som kom ut i natt... Wow: WOTLK eller Gears of War 2 eller noe sånnt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 En kompis brente Age of Empires 3 av meg. Så fullførte sniken det på EN kveld. Og jeg satt og klødde meg i hodet over alle bygningene man kunne bygge, hvor mange jeg skulle lage av hver tropp osv. AoE III var tard. Jeg fikk Collector's Edition i julegave Første gang jeg har vært borti et Age of Empires jeg absolutt ikke likte, verken fra start eller etter å ha spilt i et par uker AoE tapte seg etter toeren. Quoted for truth. Jeg mener da bestemt at det går an å fjerne den permanent. Jeg håper virkelig det. Jeg vil spille RA3 og Spore online Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Aaaah... Haha, jeg satt og undret på hvilket spill som kom ut i natt... Wow: WOTLK eller Gears of War 2 eller noe sånnt Jeg er ikke en sååå stor nerd. Selv om jeg bare satt og tenkte på Half-Life 2 hele dagen da det kom ut. Og ja, jeg skal (prøve) å se valget. Becca, jeg kan greie å drikke kaffe, men jeg vil helst unngå det. Dessverre har jeg ikke penger til å hamstre energidrikker eller lignende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lurer på om jeg er den eneste som ikke bryr meg i det hele tatt om valget lenger. Siden det ikke ble Hillary, gir jeg faen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Og ja, jeg skal (prøve) å se valget. Becca, jeg kan greie å drikke kaffe, men jeg vil helst unngå det. Dessverre har jeg ikke penger til å hamstre energidrikker eller lignende.*sende Javapops til*Vil du ha Irish Creme, Chocolate Almond, Chocolate Raspberry eller Cappucino? Er de eneste smakene jeg har igjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Lurer på om jeg er den eneste som ikke bryr meg i det hele tatt om valget lenger.Siden det ikke ble Hillary, gir jeg faen. Roommaten min er drittlei, men det er nok fordi jeg snakker om det hele tiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Kanskje han ikke liker deg? Edit: det er jo tullerusk., alle liker jo deg. Endret 4. november 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg