Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ja. Bare aldri på RTS-spill. Jeg vet aldri hvor mange av hver unit jeg skal produsere før det er "nok", og sånn "rock paper scissors" gameplay som i Age of Empires-spillene blir jeg enda mere forvirret av. Altså at enkelte units må brukes mot andre units. Jeg er bare helt idiot på sånne spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eiendelene dine som; mobil, lommebok osv... ja dem hadde jeg takket ja til :p men buksa di hadde vært null interessant for min del :p men, brått! kanskje jeg hadde kledd av deg, for så brent klærne dine (tilfelle du reinkarnerer og du trenger klærne for å få mer styrke?:S)

Ble visst skole ...

Våpen og slikt kan fint sammenlignes med mobil og lommebok. Når det gjelder klær: fiendene dropper jo selv magiske klær, dermed er det ikke urimelig å anta at de skjønner at spillerens klær kan være verdifulle.

Lenke til kommentar
Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen.

Er det lov til å be om oppskriften?

Øh. Loffhorn + kna inn deigen med revet ost. Er ikke verre enn det. Og så velger du selv om du vil kna inn skinken eller om du vil legge det på før du ruller hornene.

Loffhorn? Du snakker et språk jeg ikke forstår unge dame. ^^

Lenke til kommentar
Loffhorn? Du snakker et språk jeg ikke forstår unge dame. ^^

ALLE kan lage loffhorn. Jeg bare aner ikke forholdene. Jeg kan gi deg sånn ca:

ca. 8dl hvetemel, rundtom 100g. smør, 3dl lunken melk (fingervarme!) 50g. gjær, litt salt, og litt sukker (en teskje av hver? kanskje?) Så smuldrer du smøret i hvetemelet, rører ut gjæren i melken (som selvsagt er nyvarmet og god og lunken slik at gjærsoppen får kose seg skikkelig!), blander hele sulamitten sammen med salt og sukker, så kan du blande i ost og eventuelt skinke, heve i en halvtime, dele i tre, kjevle ut tre sirkler, dele hver sirkel på seks og snurre dem til horn. Så bør de egentlig pensles med egg, men er ikke noe must har jeg funnet ut. Bon apetit. Steketid.. Øh. Til de blir fine og gylne og gjennomstekte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...