Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen.

Er det lov til å be om oppskriften?

Øh. Loffhorn + kna inn deigen med revet ost. Er ikke verre enn det. Og så velger du selv om du vil kna inn skinken eller om du vil legge det på før du ruller hornene.

Eplefe just won the "i am making you hungry!" award!

Lenke til kommentar
Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen.

Om du får adressen min, kan du sende meg noen? :D

Jeg vet ikke hvor godt de holder seg i posten noen dager, de er absolutt best ferske. Jeg kan sende deg kjeks når jeg skal bake dem på fredag (forhåpentligvis), da. Jeg skal bake cookies med hvit sjokolade og pistasjenøtter. :wee:

Eplefe just won the "i am making you hungry!" award!
Skal jeg legge ut bilde og? :]
Lenke til kommentar
Nei :cry:

Vært på jobb og ingen hjemme heller..dama hos legen..OPPMERKSOMHETSYK

Har du prøvd å spørre naboen om han vil bli med ute å leke? Du finner sikkert en fin søledam dere kan hoppe i., Og så kan dere lage demning i bekken med pinner sand.

Lenke til kommentar
Nei :cry:

Vært på jobb og ingen hjemme heller..dama hos legen..OPPMERKSOMHETSYK

Har du prøvd å spørre naboen om han vil bli med ute å leke? Du finner sikkert en fin søledam dere kan hoppe i., Og så kan dere lage demning i bekken med pinner sand.

Ironi, jeg trives best alene. Og egentlig så gir jeg faen i om jeg får respons eller ikke.

Gidder ikke og gå mer i dypden på det temaet.

Lenke til kommentar

Endelig hjemme igjen. Som vanlig sitter jeg her med et glass Pepsi og slapper av. Skal lage mat snart (rettere sagt varme opp noe i mikroen). Kjøpte Red Alert III i dag. Gleder meg til å spille det senere på kvelden. Jeg er vel egentlig temmelig suicidal som kjøpte det, med tanke på at jeg har haugevis med innleveringer som må skrives.

Lenke til kommentar

Jeg er så elendig på RTS-spill at jeg pleier å faile i tutorial. I dawn of war klarte jeg og få mission failed på tutorial-oppdraget. I Red Alert 1 satte jeg meg fast på mission 3. I Hearts of Iron II failer jeg alltid på tutorial. Jeg har gitt opp sånne spill. Har null strategisk hjerne.

Lenke til kommentar
Jeg er så elendig på RTS-spill at jeg pleier å faile i tutorial. I dawn of war klarte jeg og få mission failed på tutorial-oppdraget. I Red Alert 1 satte jeg meg fast på mission 3. I Hearts of Iron II failer jeg alltid på tutorial. Jeg har gitt opp sånne spill. Har null strategisk hjerne.

Wow. o.O

Lenke til kommentar

Jeg bare merker hele klynga og sender dem av gårde. Funka jævla bra på Rome: Total War hvert fall.

Lenke til kommentar

Er du flink i andre spill da? Skyte-, rolle- eller simulatorspill? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...