Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 i 97 var jeg 17 og god vei til narkoman allerede :!: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen. Er det lov til å be om oppskriften? Øh. Loffhorn + kna inn deigen med revet ost. Er ikke verre enn det. Og så velger du selv om du vil kna inn skinken eller om du vil legge det på før du ruller hornene. Eplefe just won the "i am making you hungry!" award! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er nok til alle! Jeg har faen 16 gigantiske horn og 8 til i ovnen. Om du får adressen min, kan du sende meg noen? Jeg vet ikke hvor godt de holder seg i posten noen dager, de er absolutt best ferske. Jeg kan sende deg kjeks når jeg skal bake dem på fredag (forhåpentligvis), da. Jeg skal bake cookies med hvit sjokolade og pistasjenøtter. Eplefe just won the "i am making you hungry!" award!Skal jeg legge ut bilde og? :] Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Og jeg kan bake pizza-snurrer til folk og sveler:thumbup: Nå får jeg vel respons for svarte...ja, legg ut bilde og plag dem Endret 4. november 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Og jeg kan bake pizza-snurrer til folk Nå får jeg vel respons for svarte Dakar... Får du ikke oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Legg ut bilde! Bare 10 minutter til jeg skal hjem å lage meg mat anyway . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei Vært på jobb og ingen hjemme heller..dama hos legen..OPPMERKSOMHETSYK Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei Vært på jobb og ingen hjemme heller..dama hos legen..OPPMERKSOMHETSYK Har du prøvd å spørre naboen om han vil bli med ute å leke? Du finner sikkert en fin søledam dere kan hoppe i., Og så kan dere lage demning i bekken med pinner sand. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som husker dette? Jeg var et lite barn i 1997 da dette var på Barne TV, så jeg husker det ekstremt godt, de som pleier å henge her nok litt eldre, meeen. Tja. Noen som husker det? Det eier. Det husker! Det er det beste som har gått på Barne-TV Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Noen som husker dette? Jeg var et lite barn i 1997 da dette var på Barne TV, så jeg husker det ekstremt godt, de som pleier å henge her nok litt eldre, meeen. Tja. Noen som husker det? Det eier. Ja fyfaen! Det husker jeg faktisk Sykt bra! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nei Vært på jobb og ingen hjemme heller..dama hos legen..OPPMERKSOMHETSYK Har du prøvd å spørre naboen om han vil bli med ute å leke? Du finner sikkert en fin søledam dere kan hoppe i., Og så kan dere lage demning i bekken med pinner sand. Ironi, jeg trives best alene. Og egentlig så gir jeg faen i om jeg får respons eller ikke. Gidder ikke og gå mer i dypden på det temaet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hvor? Hjemme hos deg...så kjedelig da:( Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Endelig hjemme igjen. Som vanlig sitter jeg her med et glass Pepsi og slapper av. Skal lage mat snart (rettere sagt varme opp noe i mikroen). Kjøpte Red Alert III i dag. Gleder meg til å spille det senere på kvelden. Jeg er vel egentlig temmelig suicidal som kjøpte det, med tanke på at jeg har haugevis med innleveringer som må skrives. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hugh Jackman er smokin hawt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er så elendig på RTS-spill at jeg pleier å faile i tutorial. I dawn of war klarte jeg og få mission failed på tutorial-oppdraget. I Red Alert 1 satte jeg meg fast på mission 3. I Hearts of Iron II failer jeg alltid på tutorial. Jeg har gitt opp sånne spill. Har null strategisk hjerne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er så elendig på RTS-spill at jeg pleier å faile i tutorial. I dawn of war klarte jeg og få mission failed på tutorial-oppdraget. I Red Alert 1 satte jeg meg fast på mission 3. I Hearts of Iron II failer jeg alltid på tutorial. Jeg har gitt opp sånne spill. Har null strategisk hjerne. Wow. o.O Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er så elendig på RTS-spill at jeg pleier å faile i tutorial. I dawn of war klarte jeg og få mission failed på tutorial-oppdraget. I Red Alert 1 satte jeg meg fast på mission 3. I Hearts of Iron II failer jeg alltid på tutorial. Jeg har gitt opp sånne spill. Har null strategisk hjerne. Jeg bare merker hele klynga og sender dem av gårde. Funka jævla bra på Rome: Total War hvert fall. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg er så elendig på RTS-spill at jeg pleier å faile i tutorial. I dawn of war klarte jeg og få mission failed på tutorial-oppdraget. I Red Alert 1 satte jeg meg fast på mission 3. I Hearts of Iron II failer jeg alltid på tutorial. Jeg har gitt opp sånne spill. Har null strategisk hjerne. Er du flink i andre spill da? Skyte-, rolle- eller simulatorspill? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Nå har jeg spilt så mye guitar hero (med dualshock) at jeg begynner å bli blå på hendene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg